سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پییشخوان/ «مهمونی بارونی» خاله سوسکه در کتابفروشی‌ها


فارس/ چاپ نخست کتاب «مهمونی بارونی» تألیف فروزنده خداجو و تصویرگری شیوا معلمی از سوی انتشارات سروش برای گروه سنی کودکان و خردسالان وارد بازار نشر شد.
این کتاب از مجموعه قصه‌های آهنگین برای گروه سنی کودکان است که فضای تخیلی شیرینی را در ذهن آنان تصویرسازی می‌کند.
در این کتاب سوسکی خانم در یک صبح زیبا و قشنگ تصمیم می‌گیرد که یک مهمانی باشکوه را برگزار کند. او به اتفاق کلاغ، گنجشگ و موش کوچولو در حال تدارک پخت یک آش خوشمزه است که ناگهان باران شدیدی شروع به باریدن کرده و مهمانی سوسکی خانم را خراب می‌کند. همین طور که میهمانان هر یک به دنبال پناهگاهی برای نجات از باران هستند خانم کلاغه فکری به ذهنش می‌رسد تا جلوی این باران نابهنگام را بگیرد.

نویسنده در این کتاب مضامینی چون همکاری و محبت کردن را به تصویر می‌کشد و با ورود به دنیای تخیلی حیوانات به کودکان می‌آموزد که با کمک و همیاری می‌توان سخت ترین مشکلات را نیز برطرف کرد.
هماهنگی تصاویر کتاب با سیر قصه باعث شده که کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با داستان همذات پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای داستان در ذهنشان نقش ببندد.
چاپ نخست این کتاب در 14 صفحه مصور رنگی با قیمت 4000 تومان و در شمارگان یک هزار نسخه از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات داستانی کودکان قرار گرفت.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خاله سوسکه