فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیکر سومین شهید مدافع حرم در قزوین تشییع شد


به گزارش ایرنا، این مراسم که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مردم و مسوولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، پیکر پاک این شهید والامقام از امامزاده اسماعیل (ع) قزوین به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر تشییع شد.
در این مراسم ضمن ادای احترام نظامی توسط نیروهای نظامی حاضر در مراسم، مداحان اهل بیت (ع) به قرائت زیارت عاشورا و مصیبت اهل بیت (ع) پرداختند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سومین شهید مدافع حرم این استان، تمام کسانی که در کشور سوریه در حال دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و مبارزه علیه تروریست ها هستند، همگی به صورت داوطلبانه و با هدف دفاع از حریم اهل بیت عازم سوریه شده اند.
غلامرضا حقایق پور با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در پاسداری از حریم اهل بیت (ع) اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با جهاد خود نشان دادند که هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی روند و برای دفاع از اسلام و حریم حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) جان خود را اهدا می کنند.
شهید حجت الله اسدی در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در پی حملات و انفجارهای تروریستی اطراف زینبیه دمشق، در حال کمک رسانی به مجروحان این حادثه، از ناحیه پهلو و بازو مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به شهادت رسید.
این شهید گرانقدر از ذاکران اهل بیت (ع)، فعال فرهنگی و از مسوولان هیات مذهبی عاشورا و هیات عزاداران حسین جان(ع) قزوین به شمار می رفت.
از وی، سه فرزند پسر، دو ماهه، 4 ساله و 6 ساله به یادگار مانده است.
مهندس بسیجی شهید رسول پورمراد و شهید حمید سیاهکالی مرادی از پاسداران تیپ 82 سپاه حضرت صاحب الامر(عج) از شهدای مدافع حرم استان قزوین بودند.
7389/8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر شهید مدافع حرم در دماوند