سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ مقایسه دوربین لومیا 950 xl و آیفون 6s plus


تماشا کنید/ مقایسه دوربین لومیا 950 xl و آیفون 6s plus

وین فون/ همانطور که می دانید یکی از نقاط قوت گوشی های هوشمند ویندوزی سری لومیا، دوربین قدرتمند آن ها می باشد و مایکروسافت اخیراً و با معرفی پرچمداران ویندوزی جدید یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال و انتشار برخی از تصاویر ثبت شده توسط دوربین این پرچمداران، نشان داد که این میراث خانواده لومیا را به خوبی حفظ کرده و همچنین این میراث را در پرچمداران جدید به سطح بالاتری ارتقا داده است.

از لحاظ سخت افزاری دوربین لومیا های جدید، به سنسور ۲۰ میگاپیکسلی BSI با فناوری بهبود یافته پیور ویو مجهز شده اند. دیافراگم لنز دوربین گوشی های جدید F1.9 بوده و توسط کمپانی کارل زایس ساخته شده اند. فلش سه گانه LED با ترکیب سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) رنگ بندی طبیعی تصاویر را تضمین می کنند. دوربین لومیا های جدید میزبان نسل پنجم تثبیت کننده نوری نیز هستند و قادرند ISO ایی تا رقم ۱۲۸۰۰ را برای عکس برداری در فضاهای تاریک در اختیار کاربران بگذارند. این گوشی ها می توانند با رزولوشن ۴K فیلم برداری کنند.

حال کانال یوتیوب SuperHDview که اخیراً به مقایسه ویدیویی دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ اکس ال در برابر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس پرداخته بود، حال به مقایسه ویدیویی دوربین پرچمدار جدید مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰ اکس ال با آیفون ۶ اس پلاس پرداخته است. این ویدیو به بررسی و مقایسه دوربین این دو گوشی در هر دو شرایط نوری روز و شب پرداخته است. در ادامه این ویدیو را با هم مشاهده می کنیم.

لینک دانلود ویدئو

مواردی که با توجه به این مقایسه ویدیویی می توان به آن ها اشاره کرد، به شرح زیر می باشد:

عملکرد لرزش گیر اپتیکال دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ اکس ال به وضوح بهتر از دوربین گوشی آیفون ۶ اس پلاس است، همچنین کیفیت ویدیو و میزان جزییات ثبت شده توسط دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ امس ال به سادگی برتر از دوبین گوشی آیفون ۶ اس پلاس می باشد.
به نظر می رسد که گوشی آیفون ۶ اس پلاس در پردازش رنگ ها و تعادل سفیدی با مشکل رو به رو است، و در تصاویر و ویدیو های ثبت شده توسط دوربین این گوشی در شرایط نوری کم و در شب، به میزان کمی رنگ زرد دیده می شود.
در حالی که هر دو گوشی از تن فلاش متغیر بهره می برند، اما به نظر می رسد که تصاویر و ویدیو های ثبت شده توسط دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ اکس ال بسیار طبیعی تر است و تعادل سفیدی بهتری دارد و همچنین جزییات را بهتر نشان می دهد.
اگر چه که تنها از طریق این ویدیو نمی توان در رابطه با مقایسه دقیق دوربین دو گوشی به طور قطعی نظر داد، اما دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ تقریباً در تمام شرایط عملکرد برتری را از خود نشان داده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مقایسه ی کوتاه لومیا 950 ایکس ال با آیفون 6s پلاس