فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برنامه جدید «فیلم کوتاه» در شبکه مستند متولد می‌شود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تخصصی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه‌کنندگی عماد خدابخش، از تازه‌ترین تولیدات شبکه مستند سیما است که در راستای رشد، اعتلا و شناساندن فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن تولید شده و اواخر آبان ماه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

این برنامه‌ تلویزیونی به صورت هفتگی پخش خواهد شد و در آن علاوه بر نمایش فیلم کوتاه، گفتگوهایی با کارگردان های فعال در این عرصه انجام می شود. بخش هایی از این گفتگوها به مباحث تخصصی مرتبط با فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن از زبان صاحب‌نظران اختصاص دارد.

اعلام اخبار روز در حوزه فیلم کوتاه، بیان رویدادهای سینمایی، معرفی سایت‌ها و منابع مطالعاتی با محوریت فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن از جمله بخش‌های برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» خواهد بود.

این برنامه تلویزیونی مجری ثابت ندارد و هر هفته یکی از فیلمسازان و فعالان حوزه فیلم کوتاه و انیمیشن اجرای برنامه را برعهده خواهند داشت.

مدت زمان «فیلم کوتاه» در هر قسمت 60 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه مستند