سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز نام نویسی کلاس‌ اولی‌ها از خرداد


آغاز نام نویسی کلاس‌ اولی‌ها از خردادخبرگزاری صدا و سیما/ معاون مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نام نویسی کلاس اولی‌ها از اول خرداد و سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات مدارس آغاز خواهد شد.

رسول پاپایی افزود: با اعلام اینکه نام نویسی نهایی دانش‌آموزان اول دبستان منوط به ارائه شناسنامه سلامت است، گقت: پایگاه های تعیین شده ادرات آموزش و پرورش
طرح سنجش سلامت نوآموزان برای ورود به پایه اول دبستان را از اول خرداد آغاز می کنند.

پاپایی ادامه داد: نام نویسی تمام دانش‌آموزان و نوآموزان مدارس دولتی و غیردولتی و مراکز پیش‌دبستانی فقط در سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان) انجام می‌شود.

وی افزود: دریافت هرگونه وجه و نیز اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت (ویژه پایه اول)، بیمه دانش‌آموزی و هزینه کتاب های درسی در مدارس دولتی ممنوع است.

پاپایی گفت: ماده 11 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و آئین‌نامه مصوب آن صراحتا اعلام می کند دریافت کمک‌های مردمی مشروط به این است که در فصل نام نویسی دریافت نشود.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش افزود: پذیرش دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی، شاهد و ایثارگران، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، آموزش از راه دور و پیش‌ دبستانی بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه انجام می‌شود.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
تدریس و یادگیری کلاس اولی ها خارج از کلاس