زومجی: هر آنچه که لازم است پیش از تماشای فیلم Star Wars: The Force Awakens بدانید


۱۸ دسامبر (۲۷ آذر)، Star Wars The Force Awakens، جدیدترین فیلم مجموعه جنگ ستارگان، اکران شد. سری فیلم‌های جنگ‌ ستارگان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین آثار علمی‌-تخیلی سینمای جهان، میلیون‌ها هوادار دارد و اکران قسمت جدید آن باعث شده تا رکوردهای مختلفی در تاریخ سینما جا به جا شود. زومجی به همین مناسبت، در مقاله‌ای جامع نکاتی را جمع‌آوری کرده که مطالعه‌ی آن‌ها پیش از تماشای «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» برای هر علاقه‌مندی جالب است.

۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۲ (۹ آبان ۱۳۹۱) شاید برای بسیاری از طرفداران مجموعه جنگ ستارگان روز مهمی‌ باشد. در این روز کمپانی دیزنی، شرکت لوکاس فیلم را که تمام امتیاز مجموعه جنگ ستارگان را در اختیار داشت، با مبلغ ۴.۰۵ میلیارد دلار خریداری کرد. این مساله باعث شد که این دنیای وسیع که نزدیک به ۴۰ سال قدمت دارد، وارد فاز‌ تازه‌ای شود. دیزنی، با این کار در حقیقت به جی جی آبرامز، کارگردان قسمت هفتم این فیلم، بوم تازه و سفیدی داد تا وی بتواند از اول این دنیا را خلق کند. داستان قسمت هفتم فیلم دقیقا از جایی‌ آغاز می‌شود که فیلم بازگشت جدای (Return of Jedi) به پایان رسید.

اگر شما نیز از طرفداران مجموعه استار وارز باشید، این مسئله را می‌دانید که داستان این دنیا، چیزی فراتر از ۶ فیلمی است که تابه حال ساخته شده است. در طول سال‌ها، کتاب‌ها، کمیک‌ها و انیمیشن‌های بسیار زیادی بر اساس این دنیا ساخته و نوشته شده است که دنیای جنگ ستارگان را به یکی‌ از وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین دنیاهای خلق شده توسط فیلم‌سازان، نویسندگان و تصویرسازان تبدیل کرده است.

به دلیل این گستردگی خارق‌العاده، بسیار سخت است که بتوانید تمامی جزئیات همه این داستان‌ها را بدانید یا بخاطر داشته باشید. با اینکه برای دیدن فیلم The Force Awakens نیازی ندارید که هیچ کدام از این جزئیات را بدانید، اما اگر واقعا می‌خواهید بدانید که در بازه زمانی‌ فیلم آخر (Return of the Jedi) و فیلم The Force Awakens چه اتفاقاتی افتاده، بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

برای مشاهده کامل مطلب هر آن‌ چیزی که لازم است پیش از تماشای Star Wars: The Force Awakens بدانید به زومجی مراجعه کنید.

جنگ ستارگان

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.


ویدیو مرتبط :
تریلر جدید فیلم Star Wars: The Force Awakens - زومجی