فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معرفی اولین کانال تلاوت‌های درخواستی در تلگرام


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس کانال تخصصی تلاوت درخواستی مدتی است که در فضای مجازی و در شبکه تلگرام راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این کانال تلاوت‌های مورد علاقه‌ خود را دریافت کنند.

نحوه تعامل در کانال تلاوت‌های درخواستی به این صورت است که لینک ارتباط مستقیم با مدیر در کانال موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند با برقراری ارتباط مستقیم تلاوت مورد نظر خود را اعلام و از طریق کانال دریافت کنند.

تاکنون هزاران تلاوت از قاریان ایرانی و مصری و همچنین اجرای گروه‌های برتر تواشیح و مبتهلان کشور در این کانال بارگذاری و علاقه‌مندان از آن استفاده می‌کنند.

اطلاع‌رسانی از آخرین رویداد‌های قرآنی به همراه به اشتراک گذاشتن تصاویر قاریان قرآن کریم از دیگر رسالت‌های کانال تلاوت‌های درخواستی است که توسط مدیر برای کاربران عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی https://telegram.me/salimimohamad در شبکه تلگرام عضو کانال تلاوت‌های درخواستی شوند. همچنین برای ارتباط با مدیر کانال می‌توان از لینک @salimi97 در تلگرام استفاده کنند.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/GKLO7K


ویدیو مرتبط :
معرفی رایگان کانال های تلگرام