سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مانور نظامی قزاقستان در خزر برگزار شد


فارس/ قزاقستان به منظور بالا بردن میزان آمادگی نیروهای دریایی خود، مانوری را در دریای خزر برگزار کرد.

به گزارش «کازینفورم»، این تمرینات در چارچوب آمادگی جنگی سال 2015 صورت گرفت و در آن سربازان ناو موشک‌انداز نیروهای دریایی این کشور 20 تمرین با استفاده از تجهیزات مدرن را صورت دادند.

در این مانور طیف وسیعی از عملیات آموزشی و نظامی برای دفاع هوایی و دریایی، بیش از 100 تمرین در کشتی‌ها، همچنین شلیک موشک و آتش توپخانه و شلیک از سلاح‌ کوچک و غیره نیز استفاده شد.

در سال جاری تعداد کشتی‌های نظامی قزاقستان در مانورها به صورت خاص افزایش یافته است.

علاوه بر این در این رزمایش، ارتقاء سطح آموزش خدمه کشتی‌های نظامی نیروهای دریایی برای اجرای برنامه تمرینات که به طور موفق تمام اهداف را نابود کردند، در نظر گرفته شده بود.

«باورجان مورتولی» فرمانده ناو «قزاقستان» ضمن تأکید بر شایستگی پرسنل این کشتی، عنوان کرد: خدمه تمام کشتی‌های نیروهای دریایی قزاقستان به طور موفق اهداف این مانورها در قالب مانور «ضدترور- 2015» و تمرینات بین‌المللی «مرکز- 2015» با همکاری دیگر نیروهای مسلح قزاقستان را انجام دادند.


ویدیو مرتبط :
ارکستر نظامی قزاقستان , جالب ترین ارکستر نظامی جهان