آموزش تصویری تهیه و تزئین میلک شیک رژیمی


وب سایت آکا ایران: بعضی اوقات به جز اینکه باید غذا یا نوشیدنی رژیمی درست کنید، شکل ظاهری آن هم مهم است. سعی کنید غذاها و نوشیدنی هایتان علاوه بر اینکه سالم و خوشمزه باشند تزئین خوبی هم داشته باشند.

مواد لازم:

ماست یخ زده کم چرب 2 فنجانماست یونانی یا ماست کم چرب 1 فنجانخرده های کیک خشک یک چهارم فنجانشیر کم چرب 1 فنجاندراژه ریز یک چهارم فنجانخامه فرم گرفته کم چرب نصف فنجانشربت میوه دلخواه سرد مقداری    آموزش تصویری تهیه و تزئین میلک شیک رژیمی ماست و کیک یونانی اسپیرالطرز تهیه:

ماست منجمد، ماست یونانی، خرده کیک و شیر را در مخلوط کن ریخته و با سرعت بالا مواد را کاملا مخلوط نموده بلافاصله داخل لیوانی که تزئین کرده اید ریخته و رویش را با خامه، و شربت و میوه دلخواه تزئین نمایید.

برای تزئین میلک شیک اسپیرال:

برای تزئین میلک شیک به شکل اسپیرال نیاز به دراژه های رنگی ریز و مقداری عسل یا شربت ذرت یا شربت افرا و یک عدد قلم مو دارید.

با قلم مو طرح اسپیرالی را که میخواهید داخل لیوان کشیده سپس یک مشت دراژه داخل لیوان بریزید و تکان دهید تا دراژه ها به خطهایی که با عسل کشیده اید بچسبند.

در انتها مطابق تصویر با ریختن مواد از وسط لیوان را از میلک شیک پر میکنید و با خامه ی فرم گرفته ، دراژه و میوه های فصل تزئین مینمایید.


ویدیو مرتبط :
آموزش تهیه میلک شیک گلابی