ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم ملی فوتوالی ایران عازم تایلند شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون انجمن های ورزشی، جمیل كر، حامد شادان، ابوذر قربانی و عبدالعاطی نظری به عنوان بازیكن و هدایت جعفر حاج صفری به عنوان سرمربی در سومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند حضور دارند.
سومین دوره مسابقات آسیایی فوتوالی در روزهای 21 تا 25 اردیبهشت با حضور كشورهای تایلند، سنگاپور، مالزی، فیلیپین، ایران، امارات متحده عربی، ویتنام، لائوس، كامبوج، كره شمالی، هند و استرالیا در شهر بانكوك پایتخت تایلند برگزار می شود.
قوانین فوتوالی مثل والیبال ساحلی است، اما تفاوت اصلی آن این است كه در این رشته فقط بازیكنان اجازه دارند با پا به توپ ضرب بزنند.
فوتوالی در دهه 60 میلادی به صورت تفریحی و بدون تشكیلات خاصی در بین مردم ساحل نشینان برزیل رواج پیدا كرد و سال 1980 به عنوان یك رشته ورزشی رسمیت پیدا كرد و دارای فدراسیون جهانی شد.
ورزشی**1067**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتبال ایران عازم گوام شد