سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیجی کالا در شهرهای بزرگ ایران به مشتریان خود ماسک های تنفسی فیلتردار اهدا خواهد کرد


دیجی کالا در شهرهای بزرگ ایران به مشتریان خود ماسک های تنفسی فیلتردار اهدا خواهد کرد

همانطوری که می دانیم این روزها هوای کلان شهر تهران از پدیده ای به نام وارونگی هوا رنج می برد و البته این مسئله به دردسری جدی برای برخی از شهرهای بزرگ دیگر کشورمان نیز بدل شده است. در همین راستا فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از طرحی تازه خبر داده که بر اساس آن بنا دارد به مشتریان خود ماسک های تنفسی فیلتر دار اهدا کند که شاید در شرایط جاری استفاده از آنها ضرورت محسوب شود.

برای آگاهی بیشتر از طرح مذکور از شما دعوت به عمل می آوریم در ادامه مطلب بیانیه خبری که از جانب روابط عمومی دیجی کالا برای دیجیاتو ارسال شده است را مطالعه نمایید.

به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان در شرایط آلودگی هوا، فروشگاه اینترنتی «دیجی‌کالا» با شعار «سلامت شهروندان، سلامت زمین» به همراه سفارش مشتریان خود، ماسک‌های تنفسی فیلتردار توزیع می‌کند.

دیجی کالا، بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه نیز با توجه به اهمیت سلامت افراد، توصیه می‌کند شهروندان هنگام آلودگی شدید هوا در طول روز حتی المقدور در خانه بمانند و در صورتی که به ضرورت نیاز به خروج از منزل داشتند حتما از ماسک‌های تنفسی فیلتردار استفاده کنند.

طرح توزیع ماسک‌های فیلتردار برای خریدهایی که از ۳۰ آذرماه ثبت می‌شوند، و به مدت ۲ روز در شهرهایی با شرایط اضطرار، اجرا می‌شود.

برچسب‌ها:دیجی کالا

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
خط تولید ماسک فیلتردار (ماسک سوپاپ دار)