سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت در اندیشه فروش میلیون ها گوشی ویندوزی در حوزه سازمانی است


مایکروسافت در اندیشه فروش میلیون ها گوشی ویندوزی در حوزه سازمانی استوین فون/اخیراً بارها شنیده ایم که ویندوز فون کاهش فروش داشته و سهم آن اندکی افت کرده است، البته این ها کلی هستند اما اگر بخواهیم بر روی بخش های خاصی تمرکز کنیم، می بینیم که ویندوز فون چندان هم بد عمل نکرده و در بخش کسب و کار های کوچک و متوسط در اروپا، انتخاب نخست است و اپل و سایرین در جایگاه های بعدی حضور دارند.

تا به امروز بلک بری را می شد به عنوان انتخاب اول سازمان ها به شمار آورد زیرا پلتفرمی که بلک بری توسعه داده بود از امنیت بالایی برخوردار بود، به گونه ای که بلک بری را برندی برای مدیران می دانستند، حال با روی آوردن بلک بری به اندروید به نظر می رسد که رفته رفته این جایگاه برتر در سازمان ها را از دست می دهد و دیگر پلتفرم ها جای آن را گرفته اند. اکنون در کسب و کار های کوچک و متوسط در اروپا، ویندوز فون جایگاه نخست را داشته و انتخاب مدیران این گروه از سازمان ها است. از همین رو مایکروسافت بر روی بخش سازمانی مانور بسیاری می دهد و اگر دقت کرده باشید، اخیراً این شرکت بر روی امنیت و کارایی ویندوز ۱۰ موبایل تاکید ویژه ای دارد.

از این پس بخش سازمانی ویندوز ۱۰ موبایل برای مایکروسافت جایگاه ویژه ای خواهد داشت و به همین جهت این شرکت امیدوار است که در یک بازه ی زمانی مشخص بتواند میلیون ها گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل را به افراد اهل کسب و کار بفروشد و از این طریق نفوذ خود را در این بخش بیشتر و بیشتر کند. البته باید این نکته را نیز خاطر نشان کرد که حتماً لازم نیست که تمامی این گوشی ها از برند لومیا و ساخته خود مایکروسافت باشند و شرکای سخت افزاری مایکروسافت نیز بخشی از برنامه مایکروسافت جهت رسیدن به این هدف هستند. اخیراً در یک پست خبری در بخش مربوط به همکاران مایکروسافت توضیحاتی در این خصوص داده شده است که نشان از برنامه های مهم شرکت در این حوزه دارند.

در این پست خبری اعلام شده است که مایکروسافت توجه ویژه ای بر روی سطح امنیت سیستم عامل موبایل خود داشته و همواره سعی کرده است که آن را کاربردی تر از قبل سازد، از این رو هر آنچه را که سازمان ها بخواهند را داراست. مایکروسافت اعلام کرده است که از این پس شرکای سخت افزاری بیشتری می توانند با این شرکت در جهت تولید گوشی های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل همکاری کنند.
مایکروسافت نیز تمامی شرایط را فراهم می کند و همواره بر کار آن ها نظارت خواهد کرد و راهنمایی های لازم را ارائه خواهد داد. همچنین در مواقع بروز مشکلات نیز به این شرکا کمک های لازم را خواهد کرد تا هر آن چه که سازمان های کوچک و بزرگ می خواهند فراهم شود. شرکای سخت افزاری مایکروسافت و خود این شرکت می توانند گوشی هایی از پایین رده گرفته تا فبلت های قدرتمند را مخصوص این دسته از مشتریان و مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل تولید کنند تا در این بخش کمبودی احساس نشود.

به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد با این کار علاوه بر نفوذ در بخش سازمانی، به گسترده شدن هر چه بیشتر پلتفرم موبایل خود نیز کمک کند. اخیراً شرکای سخت افزاری جدیدی نظیر VAIO با مایکروسافت در جهت تولید گوشی های هوشمند ویندوزی بالارده همکاری می کنند و همین موضوع می تواند باعث رشد سریع تر این پلتفرم شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: درآمد 5 میلیون دلاری مایکروسافت از فروش گوشی های هوشمند در فصل اول 2017‬‎