مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اعضای طالبان در كابل اعدام شدند


دفترریاست جمهوری افغانستان اعلام كرد كه حكم اعدام شش نفر به جرم فعالیت های تروریستی صبح امروز (یكشنبه) در شهر كابل اجرا شده ‌است.

به گزارش «شیعه نیوز»، براساس گزارش دفتر ریاست جمهوری افغانستان، حكم اعدام این افراد در راستای اجرای قوانین جزایی این كشور و دستور‌ات دین اسلام و با در نظرداشتن تقاضای خانواده‌های قربانیان حمله‌های تروریستی اجرا شده ‌است.

گفته می شود كه این افراد مرتبط با گروه های تروریستی در افغانستان بوده و فعالیت های تروریستی داشته اند.
طالبان در واكنش به اعدام این افراد گفته ‌اند كه اعدام آنها غیرمنصفانه بود. این گروه در اعلامیه خود همزمان گفته ‌است كه این افراد در زندان شكنجه شده‌اند.

طالبان از قبل هشدار داده بود كه ا‌گر افراد این گروه اعدام شوند، نهاد‌های دادگاهی و قضایی افغانستان را هدف قرار خواهد داد.
اعدام این افراد در پی حمله خونین روز 19 آوریل (31 فروردین امسال) در مجاور ساختمان اداره امنیت افغانستان در شهر كابل و تاكید اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان بر اعدام متهمان به فعالیت های تروریستی اجرا شده است.

درآن حمله كه طالبان مسئولیت انجام آن را به عهده گرفت ببش از 60 نفر كشته و حدود 300 نفر هم مجروح شدند.
یك مقام افغان چند روز پیش اعلام كرد كه حدود 500 نفر در این كشور به اعدام محكوم شده اند.

انتهای پیام /654


ویدیو مرتبط :
طالبان به كابل حمله كرده اند!!!!!