علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دانلود رایگان پایان نامه و تحقیق


سالهاست که در محافل علمی کشور بحث انجام و واگذاری پایان نامه از طرف دانشجویان متقاضی پایان نامه به موسسات مقاله نویسی داغ و پر تنش است. فقدان شغل برای فارغ التحصیلان جامعه علمی کشور باعث شده که بعضی از آنها از روی ناچاری و برای امرار معاش به شغلهای کاذبی مثل مقاله و پایان نامه نویسی روی بیاورند و این خود معضلی است که حتی دیده شده فارغ التحصیلان نخبه هم به آن گرایش پیدا کرده اند.

بطور معمول دانشجویان برای نگارش پایان نامه خود نیاز به کمک، همیاری و همفکری دارند و متاسفانه در دانشگاههای ما این جور مساعدت ها اغلب از دانشجویان دریغ میشود. دانشجو برای اینکه بتواند ساختار و طرز صحیح نگارش پایان نامه خود را پیدا کند نیاز دارد تا از یک نمونه آماده به شکل یک رساله آماده و یا پایان نامه آماده مرتبط با رشته خود کمک بگیرد. این شرایط ایجاب میکند که دانشجو به منابعی قابل اعتماد برای دانلود پایان نامه، دانلود تحقیق و یا برای خرید مقاله دسترسی داشته باشد. منابعی که به صورت اختصاصی به مقوله پایان نامه و مقالات دانشگاهی و در تمام رشته های دانشگاهی بپردازد. در حال حاضر بسیاری از نیاز های علمی و پزوهشی دانش آموزان، دانشجویان و … از طریق اینترنت صورت میگیرد. روز به روز هم بر تعداد سایت های علمی و تحقیقاتی اضافه میگردد.البته در این میان سایتهایی هم هستند که با سوء استفاده از کاربران تولید اسپم علمی می کنند. برای در امان ماندن از این نوع سایتها تصمیم گرفتیم در این گزارش به یک منبع مطمئن برای دانلود تحقیق و مقالات دانشگاهی و علمی اشاره کنیم. سایت دیجی لود بنا بر نظر بسیاری از کاربران خود در سطح اینترنت، نشان داده که منبع قابل اطمینانی برای دانلود مقاله، پایان نامه ارشد و پایان نامه دکتری میباشد.

این سایت در ابتدا با هدف ایجاد مرکزی برای دانلود فایلهای کم حجم علمی برای کاربران و مشتاقان بیشمار این فایلها ایجاد گردید.و در مدت کوتاهی تبدیل به سایتی با بازدید و دانلود بالا برای انواع مقالات دانشگاهی و پایان نامه های آماده گردید. در حال حاضر هزاران تحقیق و مقاله و پایان نامه آماده در رشته های مختلف تحصیلی و دانشگاهی در مقاطع مختلف در سایت گنجانده شده است.

استفاده از پایان نامه آماده میتواند علاوه بر پیداکردن روش های نگارش بطور مثال یک پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت، منابع و ماخذ استفاده شده را نیز در اختیار دانشجو قراردهد و مطمئنا استفاده از این پایان نامه ها  دو تا حسن بزرگ دیگر ( صرفه جویی در زمان برای پیدا کردن منابع مرتبط ، کاهش بسیار محسوس هزینه انجام پایان نامه ) را هم خواهند داشت .

متاسفانه در حال حاضر در کشور موسساتی هستند که برای نگارش یک پایان نامه ارشد، مبالغ بسیار گزافی (گاهی تا ۴ میلیون تومان ) از دانشجویان درخواست میکنند. با توجه به شرایط مالی اکثر دانشجویان ، پرداخت مبالغ اینچنینی اصلا معقولانه نمی باشد . در حالی که دیده شده که بعضی از این موسسات هم از پایان نامه های آماده استفاده نموده و با تغییرات جزئی و کلی در عنوان و متن آن، در واقع یک پایان نامه ویرایش شده رو به دانشجو ارائه میدهند. مشخص نیست که چه تعداد مقاله و پایان‌نامه با این شکل و ترفند بازنگارش شده است.

اما در سایت دیجی لود

برای دانلود رایگان تحقیق فقط کافیست یه سری به انبوه مقاله های تحقیقاتی متنوع  بارگزاری شده در سایت بزنید و تحقیق مورد نظر خودتون رو پیدا کنید و یا در بخش پایان نامه آماده  هزاران پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته ها و گرایش های مختلف و صد ها  پایان نامه دکتری برای کمک به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دانلود قرار گرفته است . دانشجویان میتوانند برای افزایش بار علمی خود و یادگیری نحوه صحیح انجام مقاله و رساله خود از این پایان نامه ها استفاده نمایند .

توصیه ما این است که دانشجویان عزیز که واقعا سرمایه های بدون انکار این کشور هستند همت کنند و با بردباری ابتدا دانش خود را برای نحوه نگارش و انجام پایان نامه با خواندن مقالات رایگان بالا ببرند ،سپس با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به قبل و با حوصله به نگارش رساله خود بپردازند. مطمئنا استفاده صحیح از مقالات و پایان نامه های نگارش شده توسط دانشجویان دیگر نه تنها ایرادی نخواهد داشت بلکه اگر موجب رقابت برای نگارش رساله های بهتر و پر بارتر گردد میتواد زمینه ساز افزایش بار علمی جامعه شود.ثمرات  استفاده درست از یک مقاله و تحقیق آماده ، بالاتر بردن سطح دانش محقق، پیداکردن منابع صحیح ، ایجاد رقابت سالم در جامعه علمی ، رفع اشکالات احتمالی و…خواهد بود.

در پایان لازم است ذکر کنیم که در دیجی لود، برای راحتی کاربران پایان نامه ها با فرمت قابل ویرایش ورد ارائه میشوند و دانشجو با مشکلات فایلهای پی دی اف روبرو نخواهد شد. همچنین دانش پژوهان فنی و حرفه ای و کاردانش هم میتوانند از آرشیو کامل گزارش کارآموزی و کارورزی دیجی لود بهره لازم راببرند.


ویدیو مرتبط :
جامع ترین مرجع دانلود تحقیق، مقاله، سمینار و پایان نامه