ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حنطه : داور درنتیجه بازی استقلال اهواز و فولاد تاثیر گذار بود


تیم فوتبال استقلال اهواز عصر دوشنبه در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران که در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم فولاد خوزستان شد.
علی حنطه در نشست مطبوعاتی بعد از بازی اظهار داشت: داور در دقایق پایانی بازی به سود تیم فولاد سوت زد و خطاهایی به نفع تیم فولاد خوزستان گرفت که خطا نبودند و در پایان با گرفتن یک پنالتی کلکسیون خطاهای خود را تکمیل کرد.
وی اضافه کرد : من تا پیش از این از داوران حمایت می کردم و آنان را قشر ضعیف می دانستم اما آنچه را که امروز دیدم نظرم تغییر خواهد کرد.
حنطه گفت : دراین بازی هرآنچه را که در توان داشتیم پیاده کردیم ، ضمن آنکه قبل از این بازی چند بازیکن ما از جمله محسن حمیدی ، سعید سالار زاده و علی بیگدلی بخاطر مسایل مالی از ما جدا شدند.
وی اظهار داشت : به همین دلیل طی دو بازی گذشته تاکنون برای اولین بار از وجود هشت بازیکن جدید استفاده کردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز به مقایسه امکانات تیم خود با فولاد خوزستان پرداخت و اظهارداشت : اگر ما امکانات تیم فولاد را داشتیم موقعیت ما اکنون درجدول تک رقمی بود.
وی در خصوص ماندن یا نماندن تیمش در لیگ برتر گفت: اگر بتوانیم تا نیم فصل امتیازات خود را دو رقمی کنیم حتما در لیگ ماندگار خواهیم شد.
7160/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت استقلال اهواز از زبان علی حنطه (نود ۴ آبان)