فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سلام و درود به روح شهیدان عمر ملازهی و سلمان برجسته


منوچهر متکی معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سخنگوی 29امین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به حضور اهل سنت ایران در جبهه‌های مقاومت سوریه اشاره کرد و گفت: این جلوه‌ای از حضورهای دیگری است که در سایر صحنه‌های حضور ملت ایران در گذشته دیده‌ایم. در دوران جنگ تحمیلی شهدای زیادی از سیستان و بلوچستان، ترکمن صحرا و از اهل سنت جنوب ایران تقدیم اسلام شدند. آنروزها این افراد در راه دفاع از انقلاب اسلامی و مرزهای ملی‌مان بشهادت رسیدند.

وی افزود: امروز امنیت منطقه بخش مهمی از امنیت ایران است. ما بجای اینکه روزی مجبور باشیم در داخل مرزهایمان با فتنه بجنگیم، بهتر از اینست در محل درگیری کنونی فتنه کمک کنیم تا سرچشمه این افکار آلوده خشکانده شود. سلام و درود به روح شهیدان عمر ملازهی و سلمان برجسته.

متکی تاکید کرد: هیچ یک از علما از اقدامات داعش حمایت نمی‌کند. کسانی پول و سلاح به داعش می‌دهند اما جرات این را ندارند که در افکار عمومی از آن حمایت کنند. اگر اینکار قابل دفاع نیست، منطقا مقابله با آن باید قابل دفاع باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ای شهیدان به خون غلطان خوزستان درود