ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قهرمان اروپا مغلوب بلژیک شد/ پیروزی شاگردان گربیچ


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه سال نو میلادی، تیم‌های مدعی اروپا برای حضور در مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو در برلین آماده می‌شوند. روز گذشته تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمان اروپا و لیگ جهانی در یک دیدار دوستانه مقابل بلژیک تن به شکست داد. شاگردان لورن تیلیه این بازی را 3 بر صفر به بلژیکی‌ها واگذار کردند.

تیلیه در مورد این بازی گفت: ما مقابل تیم خوب بلژیک به ویژه در دریافت اول دچار مشکلات زیادی شدیم. من به خاطر ندارم که آخرین بار در کدام بازی این تعداد اشتباه مرتکب شده بودیم.

در دیگر بازی انجام شده، تیم ملی صربستان با نتیجه 3 بر یک تیم ملی بلغارستان را شکست داد. این بازی در سالن پایونیر شهر بلگراد در حضور هزار تماشاگر برگزار شد. شاگردان نیکولا گربیچ با انجام یک بازی خوب و با درخشش الکساندر آتاناسیویچ بر خریف خود غلبه کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫قهرمان والیبال جهان مغلوب ملی پوشان ایران شد‬‎