فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



وقف یک مغازه میلیاردی برای انجام امور فرهنگی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام مرتضی صادقی، رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شمال‌شرق تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ماه محرم  سه دانگ از یک باب مغازه تجاری به ارزش دو میلیارد تومان توسط واقف خیراندیش محمدشیدایی انجام شد.

وی افزود: این موقوفه با نیت احداث مساجد در مناطق محروم، حوزه‌های علمیه خواهران وبرادران، ترویج فرهنگ غدیر، امور فرهنگی امامزاده پنج تن (ع) لویزان و کمک به نیازمندان به ثبت رسید.

صادقی افزود: وقف سنت حسنه ای است که از دیرباز به اشکال گوناگون در تاریخ بشر وجود داشته و اسلام آن را در مسیری روشن، منطقی، هدفدار، مترقی و دقیق قرار داده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با توسعه وقف های جدید با نیت های فرهنگی و اجتماعی بتوانیم برخی از مشکلات اجتماعی را حل کنیم.

گفتنی است، این  چهارمین موقوفه در اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران در سال جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فوتوکلیپ عملکرد اوقاف و امور خیریه کردستان در هفته وقف