سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استخدام 20 هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی طی دو سال آینده


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدعلی جوادی در نشست مدیران وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رئیس جمهوری اظهار کرد: روند توسعه و ساماندهی نیروهای انسانی در وزارت جهاد کشاورزی اینگونه است که در سال 81 و قبل از ادغام وزارتخانه‌های جهاد سازندگی و کشاورزی 150 هزار پرسنل داشت و امسال به 62 هزار و 356 نفر رسیده است. 

معاون توسعه مدیریت منابع و نیروی انسانی  وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: 30 هزار پست خالی در وزارت جهاد کشاورزی در حالی وجود دارد . این وزاتخانه از تنوع و گستردگی وظایف زیادی برخوردار است که از ده و دهستان‌ها تا مراکز خدمات مشاوره‌ای و علمی در سطح شهرها پراکنده شده است. 

جوادی تصریح کرد: از ابتدای سا ل 94 تا پایان سال 96، 20 هزار و 461 نفر جذب نیرو خواهیم داشت و تا پایان سال 94، 55 هزار نفر از ما جدا می‌شوند. 

وی تاکید کرد: براساس قانون در سالهای گذشته 10 هزار نفر مهندس ناظر جذب شده‌ اند که 350 نفر از آنها هنوز تامین اعتبار نشده‌اند. 

این مقام مسئول اضافه کرد: در برخی رشته‌ها مانند اقتصاد، صنایع غذایی، حسابداری و عمران با توجه به گسترش وظایف بخش کشاورزی با اضافه شدن وظایف جدید از قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی کمبود نیرو داریم که امیدواریم بتدریج جذب شوند.

جوادی همچنین درباره ساختمان سابق شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی گفت: در این ارتباط به ما ظلم شد، معاونت‌ها و سازمان‌های وزارت جهاد کشاورزی اکنون در 14 نقطه از استان تهران و البرز پراکنده شده‌اند و برای برگزاری یک جلسه مشکلات زیادی دارند.

وی گفت: با هیئت دولت مصوبه‌ای در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفت تا با فروش ساختمانها و تجهیزات ساختمان جدید بزرگی ایجاد شود تا مشکلات عدم تمرکز بخش‌های مختلف وزارت کشاورزی حل شود.

معاون توسعه مدیریت منابع و نیروی انسانی  وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: در این راستا با دستور وزیر جهاد کشاورزی 28 هزار متر مربع از 82 هزار متر مربع این ساختمان به بهره‌برداری رسید و سه معاونت در آن مستقر شوند.

وی در پایان گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده ساختمان جدید به جهاد کشاورزی (خیابان طالقانی تقاطع خیابان حافظ) به بهره‌برداری کامل برسد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سابقه 8 سال وزارت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معادل یک لیسانس!