سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس فدراسیون وزنه برداری : درهای فدراسیون به روی رضازاده و کوروش باقری باز است


على مرادى ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملى وزنه برداری نتایج خوبى در آمریکا کسب نکرد اما شرایط نامناسبى به ما تحمیل شده بود. ما مى توانیم در آینده و المپیک به لطف خدا به نتایج خوبى دست پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه بردارى در خصوى اینکه با توجه به پانزدهم شدن تیم ملى آیا در نظر دارد تغییرى در کادر فنى داشته باشد، گفت: ما با قدرت از سرمربى تیم ملى حمایت مى کنیم. البته با چند مشاور خارجى گفتگو کرده ایم که بزودى با یکى از آنها به نتیجه خواهیم رسید.

"آیا این امکان وجود دارد کورش باقرى به تیم ملى بازگردد؟" على مرادى که در برنامه پنجشنبه شب «سپاس» شبکه سوم حضور پیدا کرده بود با کمى تامل در پاسخ به این پرسش گفت: ما قبلا گفته ایم درهاى تیم ملى به روى همه باز است. حتى خود حسین رضازاده هم اگر بتواند کمک کند مى تواند به فدراسیون بیاید.

وى افزود: بحث ما روز پاک است و در این شش  ماه که از حضور من در فدراسیون مى گذارد تا به حال چندین آزمایش خون و ادرار گرفته ایم تا مبادا مشکل دوپینگ وجود داشته باشد.

مرادى تصریح کرد: ما از مربیان داخلى خود آقایان توکلى،  حسین برخواه و سجاد انوشیروانى در تیم هاى ملى حمایت مى کنیم و از مشاور در کنار ایشان استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون وزنه بردارى گفت: ما نباید به مقوله وزنه بردارى رویکرد گلخانه اى داشته باشیم. در همین خصوص با نهادهایى مثل آموزش و پرورش گفتگو کرده ایم.

مرادى در پایان گفت: ما جام فجر را در پیش داریم و باید از این رشته به عنوان یک پروژه ملى حمایت شود.


ویدیو مرتبط :
‫انصراف رضازاده از انتخابات فدراسیون وزنه برداری‬‎