فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«نمادو به روایت مرزبانان و مرزنشینان» روی آنتن شبکه دو


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «نمادو به روایت مرزبانان و مرزنشینان» عنوان مستندی است که سه شنبه 14 اردیبهشت بعد از گفتگوی ویژه خبری ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود و به روایت قلب هایی می پردازد که برای وطن می‌تپند.
ایران اسلامی به لحاظ موقعیت استراتژیکی که در منطقه دارد تامین امنیت را در تعامل مرزبانی با مرزنشینان می داند. به عبارت دیگر مرزبانی نه تنها در تقابل با مرزنشینان نبوده بلکه زمینه ارتباط همدلانه مرزنشینان را نیز فراهم کرده است.

در این راستا دوربین گروه برنامه ساز «نمادو» به مرز ایران و افغانستان سفر کرده تا با تهیه مستند گزارشی تحت عنوان «نمادو به روایت مرزبانان و مرزنشینان» از امنیتی بگوید که با جان فشانی های مرزبانان غیور و مرزنشینان صبور بدست آمده است.

احساس امنیت در یک جامعه به عنوان موهبتی الهی در گرو اهمیت و توجه به مرزها و مناطق مرزی به وجود می آید. امنیت پایدار در هر کشوری نه تنها بر مقبولیت آن نظام می افزاید بلکه تضمین کننده حیات سیاسی و اجتماعی آن کشور است،امر مهمی که بدون مشارکت مردم هرگز محقق نمی شود.

این مستند در ادامه سلسله برنامه های نمادو در روستای ماککی استان سیستان و بلوچستان تولید شده و امشب بعد از گفت و گوی ویژه خبری از شبکه دو پخش می شود.

برنامه «نمادو» کاریست از گروه نهادهای اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی هادی خدادی که شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:45 و هر روز هفته پس از گفتگوی ویژه خبری به روی آنتن می رود.


ویدیو مرتبط :
تیتراژ نمادو