ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ملاقات مدیر برنامه‌های رونالدو و مالک PSG در مادرید


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 08:37

ملاقات مدیر برنامه‌های رونالدو و مالک PSG در مادرید

ورزش 3/ ژرژ مندس و ناصر الخلیفی، پس از اتمام دیدار رئال و پاری سن ژرمن در روز شه شنبه، به مدت یک ساعت با یکدیگر دیدار کرده اند.
رئال مادرید سه شنبه گذشته با یک گل بر پاری سن ژرمن در برنابئو پیروز شد اما حاشیه های پس از این بازی هنوز هم ادامه دارد. از صحبت درگوشی رونالدو با لوران بلان در انتهای مسابقه و خوش و بش گرم او با ناصر الخلیفی(مالک پاری سن ژرمن) گرفته تا قوت گرفتن شایعات جدایی فوق ستاره پرتغالی از رئال در انتهای فصل و پیوستنش به پاری سن ژرمن.
امروز ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، در مصاحبه ای ادعا کرد که رونالدو فوتبالش را در رئال به اتمام خواهد رساند اما مارکا در گزارشی ویژه، مدعی شد که بین مندس و مالک قطری PSG، پس از اتمام دیدار رئال و پاری سن ژرمن، ملاقات یک ساعته ای در مادرید صورت گرفته است.
هنوز هدف از این ملاقات مشخص نشده اما مارکا ادعا می کند که صحبت در مورد آینده رونالدو، یکی از مباحث این گفتگو بوده است. مارکا احتمال یک پیش قرارداد بین رونالدو و باشگاه پاریسی را رد کرده چون دوستی صمیمانه ای بین الخلیفی و فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه رئال مادرید) وجود دارد و مالک پاری سن ژرمن به مدیر رئال قول داده است که بدون اطلاع وی، هیچگونه مذاکره رسمی با رونالدو انجام نخواهد داد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حضور مدیر برنامه های لواندوفسکی در ورزشگاه رئال مادرید