سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داودی: در هیچ فهرستی غیر از «لیست ائتلاف اصولگرایان» حضور نخواهم داشت


پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقتصاددانان حاضر در لیست ائتلاف اصولگرایان که فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی آیووا در آمریکاست با حضور در خبرگزاری تسنیم به خبرنگاران این خبرگزاری گفت: 2 روز مانده به ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بنا به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور و درخواست برخی دوستان، تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات مجلس گرفتم و اگر در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار نمی‌گرفتم حتما از کاندیداتوری انصراف می‌دادم.

وی با بیان اینکه تنها در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار دارد و این لیست را قبول دارد، تصریح کرد: کسانی که امکانات و تجهیزات فراوان رسانه‌ای دارند برای تخریب لیست اصولگرایان وارد شده‌اند اما با توجه به مشکلات شدید اقتصادی و نابسامانی تولید کشور که در کشور محسوس است، بعید می‌دانم تکاپوهای سیاسی علیه لیست اصولگرایان موثر باشد.

معاون اول دولت نهم تاکید کرد: وضعیت حاکم بر اقتصاد کشور بسیار اسفناک است؛ اگر بخواهیم با نگاه علمی به مشکلات اقتصادی نگاه کنیم باید بگویم وضعیت کنونی حاصل مشاورهای‌های نادرست اقتصادی و عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی است؛ اگر ساختار اقتصادی کشور مبتنی بر اقتصاد علمی باشد تردیدی نیست که رشد اقتصادی تغییر چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پوتین دعوت آمریکا برای حضور در ائتلاف غربی را رد کرد