سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برف وکولاک در12 استان کشورامداد رسانی همچنان ادامه دارد


ناصر چرخساز روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به بروز برف و کولاک در استان های غرب کشوراظهارکرد: از روز گذشته برف و کولاک در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان کرمانشاه،گیلان، لرستان و همدان آغاز شده است.
وی با اشاره به آمادگی سازمان امداد و نجات هلال احمر برای امدادرسانی مصدومان افزود: در این مدت 510 نفر در این استان ها امدادرسانی شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات از اسکان اضطراری 131 نفر خبر داد و گفت: 105 دستگاه خودرو که در محاصره برف قرار گرفته بودند را رها کردند.
همچنین براساس اطلاعیه سازمان مدیریت بحران کشور، از مدیران بحران استانها خواسته شده تا هشدارهای لازم از طریق رسانه های محلی به مردم درباره تردد در مناطق کوهستانی واسکان در مسیر رودخانه ها داده شود.
با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص نفوذ هوای سرد از عرض های شمالی مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب، مرکز و شمال شرق و شرق کشور تا دوشنبه این هفته با کاهش دما مواجه خواهیم شد.
اجتمام**3377**1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلم/ برف وکولاک در جاده های مواصلاتی نیر