سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ال جی جی 5SE با پردازنده اسنپدراگون 652 و قیمت ارزان تر از جی 5 وارد ایران می شود


ال جی جی 5SE با پردازنده اسنپدراگون 652 و قیمت ارزان تر از جی 5 وارد ایران می شودزومیت/ ال جی جی 5 پرچمدار اصلی شرکت کره‌ای است که مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ شده است؛ اما این گوشی دارای نسخه‌ی دیگری با نام G5 SE است که تنها تفاوت آن پردازنده‌ی ضعیف‌تر اسنپدراگون ۶۵۲ است. در حاشیه مراسم معرفی جی ۵ در ایران، یاشار پورسیستانی مدیر بخش GTM ال‌جی اعلام کرد جی 5 اس ای نیز با قیمتی پایین‌تر وارد ایران خواهد شد.

ال‌جی جی ۵ پرچمدار جدید شرکت کره‌ای امروز طی مراسمی در ایران رونمایی شد. همان‌طور که می‌دانید ال‌جی جی ۵ دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم است و قدرت پردازشی بالایی نیز دارد. اما این گوشی دارای نسخه‌ای با نام جی 5SE است که مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ و ۳ گیگابایت رم است.

هر چند پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ چهار هسته و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ هشت هسته‌ دارند، اما پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ از نظر عملکرد بسیار بهتر بوده و حتی بهتر از پردازنده‌ی A9 اپل عمل می‌کند. همان‌طور که در نتایج بنچمارک انتوتو نیز دیدید، اسنپدراگون ۸۲۰ امتیاز ۱۳۰ هزار را بدست آورده و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ نیز امتیار ۸۰ هزار را کسب کرده بود.

در حاشیه‌ی مراسمی که ال‌جی برای معرفی پرچمدار جدید خود برگزار کرد، آقای یاشار پورسیستانی، مدیر بخش GTM ال‌جی در پاسخ به سوال خبرنگار زومیت در رابطه با ورود نسخه‌ی SE به ایران بیان کرد:

این گوشی وارد ایران خواهد شد؛ اما در مورد قیمت آن نمی‌توان اظهار نظر کرد. با این حال مشخصا قیمت نسخه‌ی SE ارزان‌تر از نسخه‌ی استاندارد خواهد بود.
برای اطلاع از تفاوت‌های دو نسخه‌ی ال‌جی جی ۵ به مطلب «دو نسخه جی 5 ال جی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟» مراجعه کنید. توجه داشته باشید که هر دو نسخه‌ی جی ۵ ال‌جی در ایران به فروش خواهند رسید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
آنباکس و بررسی ال جی جی فلکس 2 -انجمن تخصصی ال جی ایران