سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خدمت در پزشکی قانونی فقط در گرو داشتن سعه صدر است


به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالرزاق برزگر ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: خدمت در این مجموعه به معنای واقعی کلمه برای افراد بردبار و صبور امکان‌پذیر است.

وی اغلب مراجعه‌کننده‌های سازمان پزشکی قانونی استان و سراسر کشورمان مجروح، مصدوم و عزادار دانست، افزود: بسیاری از مراجعه‌کننده‌ها به این سازمان از شرایط روحی و روانی مطلوب برخوردار نبوده، مشکلات و سختی‌های فراوانی پشت‌سر گذاشته‌اند، بنابراین باید تا اندازه زیادی با آنها مدارا شود.

این مسئول با اظهار اینکه خدمت در این مجموعه تا اندازه زیادی دشوار بوده و از صعوبت خاص برخوردار است، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن طیف مراجعه‌کننده‌ها، همچنین مسائل و مشکلاتشان می‌طلبد با صبر و شکیبایی به آنها در راستای انجام امور پاسخگویی لازم صورت گیرد.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی ضمن ابراز خشنودی از اینکه سازمان در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و عملیاتی کردن فاکتورهای مربوط به آن تاکنون موفق بوده است، یادآوری کرد: این مهم در سایه تلاش، همت و همکاری پرسنل سختکوش سازمان‌های مناطق مختلف کشور تحقق یافته است.

برزگر بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه‌های مختلف تاکید و تصریح کرد: برای تامین فضای فیزیکی مناسب، جذب نیروی انسانی توانمند و رفع سایر کاستی‌های موجود در مناطق مختلف ایران اسلامی باید همت ویژه‌ای شکل گیرد.

وی از خدمات ارزنده و چشمگیر مدیرکل وقت پزشکی قانونی آذربایجان غربی علی افتخاری در طول هشت سال گذشته تقدیر و تشکر کرد، گفت: طبق درخواست وی برای استعفا همچنین استفاده از نیروی جدید با فکر نو پست مدیریت سازمان به شخص دیگر واگذار شد.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی آذربایجان غربی برای موفقیت مدیر جدید سازمان پزشکی قانونی استان ابراز امیدواری کرد و همکاری سازمان‌های قضایی با وی همچنین تعامل کارکنان و کارشناسان این مجموعه را امری لازم و ضروری دانست.

انتهای پیام/61002/س30/


ویدیو مرتبط :
قرایتی / نکته های ناب - حکمت ها - سعه صدر مدیر