سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ واژگونی خودرو در اتوبان زنجان - قزوین دو کشته برجا گذاشت


حوادث/ واژگونی خودرو در اتوبان زنجان - قزوین دو کشته برجا گذاشتایرنا/ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در اتوبان زنجان - قزوین، دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه افزود: این حادثه رانندگی حوالی ساعت 2 بامداد امروز در کیلومتر 64 لاین شمالی این مسیر ارتباطی رخ داد.
وی اظهار کرد: این سانحه رانندگی منجر به فوت، جرح و خسارت به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده این خودرو اتفاق افتاد و بر اثر ضربه وارده در حین واژگونی و نبستن کمربند ایمنی، دو تن از سرنشینان این خودرو که شامل یک زن و یک کودک شش ساله دختر بودند به بیرون پرتاب می شوند.
شیرمحمدی افزود: زن میانسال که حدود 50 سال سن داشت بر اثر ضربات و جراحات شدید وارده در دم فوت و کودک شش ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان امدادی ابهر به کام مرگ فرو می رود.
وی یادآور شد: یکی از سرنشینان زن نیز که از نواحی مختلف بدن دچار جراحت شده بود به منظور مداوا و درمان به بیمارستان امدادی ابهر انتقال و با تشخیص پزشکان معالج بستری می شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
خارج شدن قطار از ریل در مکزیک حداقل 5 کشته برجا گذاشت