سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دادگاه کویت حکم اعدام متهم اصلی انفجار مسجد شیعیان را تایید کرد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، بخش یکم جنایی دادگاه استیئناف کویت در جلسه امروز خود به ریاست هانی الحمدان حکم اعدام عبدالرحمن صباح عیدان متهم ردیف اول در پرونده انفجار مسجد امام صادق (ع) را تایید کرد.

این دادگاه همچنین احکام صادره علیه متهمان دیگر پرونده را تخفیف داد.

براین اساس، دادگاه حکم اعدام فهد فرج نصار مقلب به والی داعش در کویت را به 15 سال زندان تخفیف داد.

این دادگاه حکم تبرئه صادره برای 14 متهم را تایید و همچنین حکم به برائت مریم دختر فهد فرج نصار داد. دادگاه کیفری پیشتر مریم را به دو سال زندان محکوم کرده بود.

احکام زندان دو متهم دیگر پرونده نیز کاهش یافت. قاضی همچنین از قرائت حکم پنج متهم فراری که دادگاه جنایی آنها را به اعدام محکوم کرده است، - تا زمان دادن اعتراض به حکم- خودداری کرد.

دادگاه کیفری در اوت گذشته هفت متهم را به اعدام و هشت متهم دیگر را به زندان از دو تا 15 سال محکوم کرده بود. این دادگاه 14 متهم دیگر از مجموع 29 متهم پرونده را تبرئه کرده بود.

این 29 متهم شامل هفت کویتی، پنج سعودی، سه پاکستانی و 13 نفر از البدون به همراه یک متهم فراری هستند که تابعیت وی فاش نشده است.

گروه تروریستی داعش انفجار تروریستی ماه ژوئن گذشته در مسجد امام صادق (ع) کویت را برعهده گرفت که در آن 26 نمازگزار شهید و بیش از 220 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انفجار در مسجد شیعیان کویت