اعضای شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از انتخاب ترکیب اعضای شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون آموزش از حضور معاونان وزارت علوم و نمایندگانی از دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: ‌در این جلسه اعضای شورای اصلی سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی و دکترا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: وزیر علوم به عنوان رئیس، وزرای بهداشت و آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشجو در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و دو نفر از روءساهای دانشگاه‌های دولتی به انتخاب وزرای علوم و بهداشت نیز به عنوان اعضای شورا معرفی شدند. ضمن اینکه معاون‌های آموزشی وزرای علوم و بهداشت و دو نماینده از کمیسیون آموزش مجلس باید به عنوان ناظر و بدون حق رای به این جمع اضافه شوند.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: در این جلسه قرار بود وزرای علوم و آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان نیز حاضر شوند که نیامدند و بررسی سوالات نمایندگان به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه های ایران !!!