سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه آزمایشی نهایی اندروید 6 برای شیائومی Mi 4، Mi3 و Mi Note منتشر شد


نسخه آزمایشی نهایی اندروید 6 برای شیائومی Mi 4، Mi3 و Mi Note منتشر شد

در حالی که بسیاری از شرکت برای عرضه اندروید 6 در حال رقابت با یکدیگر هستند کمپانی شیائومی آخرین نسخه آزمایشی اندروید 6 را برای گوشی های Mi 4، Mi 3 و Mi Note خود عرضه کرد.

تراشه/ در حالی که بسیاری از شرکت برای عرضه اندروید 6 در حال رقابت با یکدیگر هستند کمپانی شیائومی آخرین نسخه آزمایشی اندروید 6 را برای گوشی های Mi 4، Mi 3 و Mi Note خود عرضه کرد. گفتنی است گوشی های شیائومی با سیستم عامل اندروید و رابط کاربری MIUI عرضه می شوند. در حال حاضر رابط کاربری MIUI شیائومی در نسخه هفتم خود است و جالب است بدانید با وجود بروزرسانی گوشی های Mi 4، Mi 3 و Mi Note به سیستم عامل اندروید 6 رابط کاربری موجود بر روی آن همچنان در نسخه هفتم باقی خواهد ماند.

با توجه به عرضه ویرایش نهایی از نسخه آزمایشی اندروید 6 برای گوشی های فوق پیش بینی می شود نسخه نهایی عمومی از اندروید 6 تا چند ماه آینده برای این گوشی ها عرضه گردد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فبلت شیائومی Mi Note