سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امکانات جدید Google Drive برای جستجوی فایل ها


Google Drive امکانات جدیدی را برای کاربران اندروید، iOS و کامپیوتر فراهم می آورد. این هفته گوگل اعلام کرد کاربران می توانند نه تنها از طریق نام فایل، بلکه از طریق نوع فایل نیز جستجو کنند. کاربران تمام پلت فرم ها می توانند به راحتی با استفاده از امکان جدید خود فایل های مورد نظر را با سرعتی بیشتر از طریق بخش جستجوی داخل اپلیکیشن پیدا کنند.

9صبح/ Google Drive امکانات جدیدی را برای کاربران اندروید، iOS و کامپیوتر فراهم می آورد. این هفته گوگل اعلام کرد کاربران می توانند نه تنها از طریق نام فایل، بلکه از طریق نوع فایل نیز جستجو کنند. کاربران تمام پلت فرم ها می توانند به راحتی با استفاده از امکان جدید خود فایل های مورد نظر را با سرعتی بیشتر از طریق بخش جستجوی داخل اپلیکیشن پیدا کنند.

گوگل قصد دارد سرویس Google Drive را به یکی از مهم ترین بخش های زندگی افراد تبدیل کند. با این امکان، کاربرانی که بر روی پلت فرم iOS از Google Drive استفاده می کنند می توانند با استفاده از نوار جستجوی موجود در نسخه جدید iOS فایل های خود را جستجو کنند. کاربران iPhone 6S و 6S Plus نیز از مزیت دسترسی سریع به فایل های اخیر بهره مند می شوند. کاربران این گوشی ها می توانند از ویژگی لمس سه بعدی استفاده کرده و با ضربه زدن به صفحه نمایش فهرستی از فایل هایی که اخیرا مورد استفاده قرار داده اند را مشاهده کنند.

گوگل پیشرفت هایی را در زیرساخت این سیستم نیز ارائه کرده است که دقت جستجوی فایل ها را افزایش می دهند. یکی از امکانات افزوده شدن گزینه Advanced Search (جستجوی پیشرفته) می باشد که به شما امکان جستجو بر اساس زمان آپلود فایل، کلمات موجود در داخل فایل، تعداد استفاده از فایل و حجم فایل را فراهم می آورد. کاربران همچنین می توانند بر اساس نام و آدرس ایمیل نیز جستجو نمایند.

گوگل اعلام کرده است که این امکانات از آخر هفته جاری برای کاربران iOS و اندروید قابل استفاده خواهند بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آموزش استفاده از Google Drive برای آپلود فایل - لیموناد