ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توضيح اميرآبادي درباره خبر خداحافظي دوباره!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 13:57

توضيح اميرآبادي درباره خبر خداحافظي دوباره!

ورزش 3/ مهدي اميرآبادي که در نيم فصل ليگ سيزدهم با پيراهن فولاد از فوتبال خداحافظي کرد بعد از دو سال دوباره در مورد خداحافظي از فوتبال حرف مي زند. اميرآبادي، گفت: من نمي دانم اين خبر که من قصد خداحافظي دارم از کجا به وجود آمده ولي من سالها است که خداحافظي کردم و مدتها يش در صفحه اينستاگرامم اين مساله را به هوادارن استقلال هم اطلاع دادم چون آنها دائم از من سوال مي کردند که چرا به استقلال برنمي گردم و جاي من در اين تيم خالي است. من هم به آنها گفته بودم که من مدتها است خداحافظي کردم و بزرگتر از من هم قبلا همينطور بي سرو صدا از فوتبال رفتند.
او ادامه داد: بحث من خداحافظي از فوتبال نيست من مي گويم که چرا نبايد از بازيکناني که سالها براي يک باشگاه زحمت کشيدند تقدير شايسته به عمل بيايد. حالا اين تقديرلازم نيست مثل باشگاههاي عربي باشد که وقتي بازيکني خداحافظي مي کند به او خانه و ماشين گران قيمت مي دهند و بازيکن خودش را در عرض يک شب براي يک عمر تامين مي شود. من منظورم اين نيست ولي بهتر است که يک تشکر خشک و خالي يا بازي خداحافظي براي بازيکنان ترتيب داده شود. البته سوء تفاهم نشود من خودم را نمي گويم روي صحبت من با مسوولين جديد باشگاه و براي نسل هاي آينده صحبت مي کنم. قبل از آنکه کسي را از دست بدهيم بياييم و از کارهاي او تقدير شايسته انجام دهيم.
وي افزود: هميشه در ايران اين بحث هست که پيشکسوت بيايد و از تيم حمايت کند. خب ما براي پيشکسوتهاي چه کاري مي کنيم؟! البته من خودم هميشه حاضرم و هر وقت هم با من مصاحبه مي کنند از استقلال خوب مي گويم. چون دوست دارم تيم نتيجه بگيرد و دل هواداران شاد شود. اگر آنها نبودند امير آبادي به جايي نمي رسيد.
اميرآبادي با اشاره به داشتن مدرک مربي گري C آسيا، گفت: من مدرک مربيگري هم دارم و در حال حاضر در رشته کارشناسي تربيت بدني تحصيل مي کنم. در سازمان شهرداري ورزش تهران هم مشغول به کار هستم . در آنجا بر خلاف وزارت ورزش و باشگاهها از ورزشکاران و افراد با تجربه استفاده مي شود. شما در مورد مربيگري من سوال کرديد همانطور که گفتم من مدرک مربيگري هم دارم ولي مي دانم که يک عده اجازه ورود و کار هب ما نمي دهند نمي خواهم فعلا بيشتر از اين اين مساله را باز کنم. در حال حاضر روزها 7 صبح به سر کار مي روم و از شغلم هم راضي هستم.
پيشکسوت استقلال در مورد طلبهايش از باشگاه، افزود: من هم مثل بسياري از بازيکنان قديمي باشگاه از استقلال طلب دارم ولي نه شکايت مي کنم و نه پي اين مساله را مي گيرم. چون هيچ اتفاقي نمي افتد اول فصل مي گويند باشگاههاي بدهکار وارد ليگ نمي شوند ولي در ادامه اتفاقي نمي افتد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شیطنتی دوباره از بی بی سی در پخش تصاویر همراه خبر