ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرسپولیس لیست ورودی و خروجی ندارد


پرسپولیس لیست ورودی و خروجی نداردکاپ/ مربی تیم پرسپولیس گفت: انتشار لیست ورود و خروج پرسپولیس و گمانه زنی ها در این باره نمی تواند تمرکز بازیکنان ما را بر هم بریزد.
مصطفی قنبرپور درباره آخرین شرایط پرسپولیس پس از اتفاقات اهواز اظهار داشت: همین که سالم و سلامت به تهران برگشتیم باید خدا را شکر کنیم. تعدادی از بچه ها در جریان بازی و یا قبل و بعد آن سنگ خوردند اما با توجه به اینکه جوان هستند و پرانرژی مشکل خاصی برایشان به وجود نیامد. البته ما هنوز هم فکر می کنیم که با احترام به مردم خوب خوزستان این یک اتفاق خودجوش نبود.
وی در این باره که رئیس هیات فوتبال خوزستان اعلام کرد هیچ سنگی وارد ورزشگاه نشده و ممکن است مردم از سکوها سنگ کنده باشند تا به زمین پرتاب کنند گفت: با توجه به اینکه حجم زیادی سنگ از همه جا به زمین پرتاب می شد اگر این گونه باشد که گفته شده باید بخشی از ورزشگاه تخریب می شد. چون به اندازه بار یکی، دو وانت سنگ از سکوها به زمین آمد. به نظر می رسید که گونی گونی سنگ به ورزشگاه وارد شده بود.
مربی پرسپولیس درباره شکست تیم نفت حریف روز پنجشنبه پرسپولیس مقابل سپاهان بیان داشت: تیم نفت خیلی خوب بازی می کند. یک مربی شجاع و باهوش دارد. این تیم به ویژه روی ضد حملات عملکرد خوبی دارد و فوتبال را به زیبایی باز می کند. چند مهره ملی پوش و جوانان خیلی خوبی در خدمت دارد. اما تکلیفی که بر پرسپولیس است کسب پیروزی و شکست این تیم است. باید با یک بازی هوشمندانه و متفکرانه هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
قنبرپور افزود: بازی شب گذشته نفت را دیده ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می شناسیم. البته در دور برگشت تقریبا تیم ها شناخت بهتری از هم دارند. امیدوارم با حضور تماشاگران مان که حتی در اهواز هم حمایت خوبی از پرسپولیس انجام دادند و تیم را تنها نگذاشتند پنجشنبه هم در آزادی با حمایت آنها نفت را شکست دهیم.
وی درباره شکست تراکتور و تساوی ذوب آهن گفت: اینکه سه تیم برای کسب سهمیه شانس خود را تا حدی از دست دادند ممکن است کار را برای ما راحت تر کرده باشد اما همچنان دو تیم استقلال خوزستان و تهران در کورس رقابت با پرسپولیس قرار دارند و این هیچ تغییری برای ما از نظر انگیزه های رسیدن به قهرمانی و سهمیه آسیایی کم نمی کند. پرسپولیس فارغ از نتایج دیگر تیم ها فقط به مسابقات خودش تمرکز دارد.
مربی پرسپولیس درباره وضعیت بنگر و دیگر بازیکنان این تیم برای دیدار با نفت توضیح داد: قرار است امروز از بنگر در تمرین تست بگیریم. او کشیدگی داخلی زانو دارد و امیدواریم این بازیکن باتجربه مان به بازی برسد. سایر نفرات مشکلی از نظر آسیب دیدگی ندارند و فقط رامین رضائیان را به دلیل محرومیت همراه مان نخواهیم داشت. البته طارمی در این بازی تیم را همراهی خواهد کرد.
قنبرپور در واکنش به انتشار لیست بازیکنان خروجی و ورودی پرسپولیس در رسانه ها گفت: از جزئیات این لیست اطلاعی ندارم اما باید بگویم که باعث خوشحالی است که همه نفرات تیم تمرکزشان را روی بازی های پرسپولیس گذاشته اند و به این مسائل حاشیه ای توجهی ندارند. بازیکنان ما همه حرفه ای هستند و می توانند در پایان فصل برای آینده فوتبالی شان بهترین تصمیم را بگیرند. از رسانه ها هم که همیشه یاور ما بوده اند دعوت می کنیم که در این هفته های پایانی با پرسپولیس تعامل بیشتری داشته باشند.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
ورودی ها و خروجی ها در plc