ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاسخ مدیر روابط عمومی رسانه ملی به پرسش های خبرآنلاین درباره ظریف و فردوسی پور


ورزش > مدیریت ورزش - خبرگزاری خبرآنلاین در گفت و گویی با داود نعمتی انارکی درباره دلایل پخش نشدن مصاحبه ظریف از 90 پرسید که او برایش نکاتی گفته است. مکالمه ای نیمه تمام که در ادامه برای تکمیلش به جایی نرسیدیم و همین گونه منتشر می شود.

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین:داود نعمتی انارکی مدیر روابط عمومی صدا و سیما دوست ندارد درباره ماجرای 90 و ظریف و اتفاقات که در همان شب در کانال های دیگر افتاده خیلی صریح صحبت کند. او که تقریبا 12 ساعت خبرنگار خبرآنلاین را برای گرفتن موضعی رسمی به انتظار گذاشته بود ، بعد از صدور بیانیه شدیداللحن تلویزیون از آن دفاع می کرد .

*بیانیه ای که صداوسیما منتشر کرده کمی غیر متعارف نیست؟

خیر ، ما در 4 بند در این باره حرف زدیم. به دقت هم توضیح دادیم که باید برای چنین مصاحبه ای باید مجوز گرفته می شد و مکاتبه می شد.

* یعنی همه مهمان هایی که دعوت می شوند با نامه های رسمی مدیران شبکه ها دعوت می شوند؟

نود یک برنامه ورزشی است . در این 17-18ساله باید به فوتبال می پرداخته. نه به مسائل دیگر. دعوت از یک مقام سیاسی باید به موضوع برنامه ارتباط داشته باشد.

*اما این طور که از قبل اعلام شده بود آقای ظریف درباره فوتبال حرف زده بودند نه موضوعات دیگر. درباره علایق فوتبالی شان و دیپلماسی فوتبال. این که خارج از محورهای 90 نیست و قبلا هم مهمان هایی از این دست داشته . تازه مصاحبه ضبطی بوده !

من نمی دانم ایشان  راجع به چی صحبت کردند. ولی وقتی که ما اعلام کردیم که بدون هماهنگی نباید باشد که نمی شود همینطور مصاحبه کنند و پخش کنند. شما وقتی بخواهید با مقام رسمی مصاحبه کنید، سردبیر و دبیر یک نامه می زند و هماهنگی انجام می دهند. اینطور نیست که مصاحبه بدون هماهنگی انجام بدهید.

*سایت نود زیر نظر صدا و سیما است و خبرش را منتشر کرده بود به نظر نمی رسد بدون هماهنگی باشد.حتی مدیران ورزش شبکه 3 هم تائید کردند که در جریان بودند.

بدون هماهنگی بوده این را ما صراحتا اعلام کردیم.

*به نظر می رسد این سخت گیری برای این است که بگویید چرا مصاحبه پخش نشده چون در همان شب شبکه 3 مهمان هایی داشت که در دل رقابت انتخاباتی مجلس ، کاندیدای مجلس هستندو این خیلی شبهه ایجاد کرد .

من که گفتم شما بند یک بیانیه را بخوانید خیلی صریح است.

*من می گویم مگر این نامزدهای انتخابات مجلس که به برنامه های غیر تخصصی رفته اند هماهنگ شده بود؟ این دعوت شائبه سیاسی و انتخاباتی داشته ! اگر هماهنگ شده باشد که...

صد در صد باید هماهنگ شده و دعوت رسمی باشد. من که نمی توانم بدون این که مدیر گروه مدیر برنامه اطلاع داشته باشد همینطوری زنگ بزنم بگویم آقای فلانی شما امشب بیا در برنامه من.

*قبلا در همین صدا و سیما اتفاق افتاده آقای بعیدی نژاد با دعوت رسمی به گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو می رود ولی آقای زاکانی می گوید نباید ایشان در برنامه باشد.

ما در این مورد هم صحبت کردیم راجع به برجام و موضوعات مربوط به آن! ببخشید من از دفتر آقای دکتر سرافراز پشت خطی دارم...

4141


ویدیو مرتبط :
نظر مدیر مدیر روابط عمومی سایت کارتن اینفو در خصوص سایت