سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ کاربرد پوشه Game Launcher در گلکسی S7 چیست؟


تماشا کنید/ کاربرد پوشه Game Launcher در گلکسی S7 چیست؟فارنت/ این روزها صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت QHD که از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پشتیبانی می‌کنند در گوشی‌های تراز اول به راحتی مشاهده می‌شوند،‌شرکت‌های تولید کننده قطعات سخت‌افزاری نیز دست آوردهای خوبی در زمینه ساخت چیپست داشته‌اند و توانسته‌اند چیپست‌هایی قدرتمند تولید کنند که مصرف انرژی کمی نیز دارند‌، اینجاست که انتظار می‌رود محصولات تراز اول عرضه شده امکانات ویژه‌ای برای اجرای بازی‌های گرافیک بالا داشته باشند، گلکسی اس ۷ نیز از این قانون پیروی می‌کند و امکاناتی را برای اجرای بهتر بازی‌ها تدارک دیده است.

واقعیت این است که این تجهیزات سخت‌افزاری قوی به همراه صفحه‌نمایش QHD در این گوشی‌ها در بعضی بازی‌ها باعث می‌شود کیفیت تصویر بازی‌ آن‌گونه که انتظار می‌رود نمایش داده نشود. در واقع می‌توان گفت گوشی همراه در بعضی مواقع به صورت خودکار بازی‌ها را با تنظیمات کمتر گرافیکی اجرا می‌کند.

سامسونگ نیز از این قضیه با خبر است و پیش از این در گلکسی اس ۶ ویژگی را با نام Game Tuner تعبیه کرده بود تا به اجرای بهتر بازی‌ها کمک کند. این ویژگی کمک می‌کرد تا رزولوشن صفحه‌نمایش پایین‌تر بیاید و به این ترتیب فریم‌ریت بهتری در در بازی‌ها تجربه شود. سامسونگ در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پا را بیش‌تر از این مورد فراتر گذاشته و این گوشی‌ها به اپلیکیشنی با نام Game Launcher مجهز هستند که امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لینک تماشای ویدیو

این اپلیکیشن همانند Game Tuner که کاربران گلکسی اس ۶ شاهد آن بودند عمل‌ می‌کند، ناگفته نماند که امکانات بصری بهتری را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌هایی نظیر قطع تمامی اعلان‌ها در حین انجام بازی، کاهش رزولوشن صفحه‌نمایش متناسب با بازی‌ اجرا شده و مورادی دیگر را می‌توان از امکاناتی نام برد که Game Launcher در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همان‌گونه که ذکر شد بیشتر این ویژگی‌ها بصری هستند و با این حساب پیشنهاد می‌کنیم برای درک بیشتر از امکان Game Launcher به ویدئویی اجرای بازی با این ویژگی در گلکسی اس ۷ اج نگاهی داشته باشید:

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
مقایسه گلکسی S8 پلاس و گلکسی S7 Edge