سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام دقیق هزینه‌های دوره آموزشی داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش/ چگونگی ارائه خوابگاه رایگان به داوطلبان


محمدحسن سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «هزینه‌های دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نهایت چقدر است؟»، اظهار داشت: این هزینه‌ها برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی متفاوت است.

وی افزود: داوطلبانی که از طریق دانشگاه فرهنگیان دوره آموزشی خود را سپری می‌کنند با توجه به وجود رشته‌های نظری در این دانشگاه، مبلغ کل هزینه‌ها 2 میلیون و 700 هزار تومان است و داوطلبانی که از طریق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در رشته‌های فنی دوره آموزشی را سپری خواهند کرد، مبلغ 3 میلیون و 200 هزار تومان کل هزینه‌های آنها است.

سلیمی جهرمی با بیان اینکه داوطلبانی که از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد آموزش و پرورش می‌شود فقط 50 درصد هزینه‌های مذکور را باید پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمی که گرفته شده است، 50 درصد هزینه‌ها توسط آموزش و پرورش و 50 درصد هزینه‌ها توسط خود داوطلبان پرداخت می‌شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص هزینه‌های مربوط به اسکان و خوراک این داوطلبان در طی دوره آموزشی، تصریح کرد: در جاهایی که آموزش و پرورش خوابگاه دارد، این خوابگاه به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و در جاهایی که آموزش و پرورش خوابگاهی ندارد، خود داوطلبان باید هزینه‌های اسکان خود را متقبل شوند.

وی افزود: هزینه‌های مربوط خوراک داوطلبان در طول مدت دوره آموزشی نیز به عهده خود داوطلبان است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FDTBQ1


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی نهایی داوطلبان مجلس نهم