سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ ویدیو بیل گیتس به مناسبت تولد ۹۰ سالگی پدرش


تماشا کنید/ ویدیو بیل گیتس به مناسبت تولد ۹۰ سالگی پدرش

روز گذشته روز تولد ۹۰ سالگی پدر بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت بود. به همین مناسبت، بیل گیتس در وب سایت شخصی خود در مطلبی این موضوع را عنوان کرده است و از تاثیرات پدر خود بر زندگی وی سخن به میان آورده و در این رابطه یک ویدیو را نیز منتشر کرده است.

وین فون/ روز گذشته روز تولد ۹۰ سالگی پدر بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت بود. به همین مناسبت، بیل گیتس در وب سایت شخصی خود در مطلبی این موضوع را عنوان کرده است و از تاثیرات پدر خود بر زندگی وی سخن به میان آورده و در این رابطه یک ویدیو را نیز منتشر کرده است.

بیل گیتس پدر خود را یکی از اشخاصی معرفی کرده است که تاثیر بسیاری بر مسیر زندگی وی داشته اند و همچنین پدر خود را بسیار خردمند دانسته است. بیل گیتس عنوان کرده که مانند بسیاری از دختران و پسران، هنگامی که من نیز در حال بزرگ شدن بودم، پدرم در تمام مراحل زندگی با راهنمایی خود مرا یاری می کرد. بیل گیتس اضافه می کند که پدر من یکی از سخاوت مند ترین افراد است و من این را به خوبی می دانم و همچنین به این موضوع نیز اشاره می کن که اگر راهنمایی های پدر من نبود، بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس هم اکنون در جایگاه کنونی خود قرار نداشت.

بیل گیتس در ادامه از پدر خود تشکر کرده و اعلام می کند که از داشتن چنین پدری بسیار خوشحال است. بیل گیتس یک ویدیو را نیز در این رابطه منتشر کرده است که در ادامه آن را می بینیم.

تماشا کنید

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ویدیو بیل گیتس به مناسبت تولد ۹۰ سالگی پدرش