علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



استاندار قم: استفاده از فناوری اطلاعات در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است


به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر شنبه در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری های توسعه دولت همراه در استان قم گفت: با استفاده از سرعت و دقت در حوزه فناوری اطلاعات، می توانیم در هزینه ها و منابع، صرفه جویی بیشتری داشته باشیم.
وی بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی از ظرفیت ها و مزایای فناوری اطلاعات تاکید کرد و افزود: بسترهای لازم برای راه اندازی و توسعه دولت الکترونیک و شهر هوشمند در قم فراهم شده است که نیازمند تعامل، هماهنگی و مشارکت بیش از پیش دستگاه های اجرایی است.
استاندار قم افزود: با توجه به شرایط و اهمیت استفاده از فناوری های نوین در ارایه خدمات هرچه بهتر به مردم، نهادها و دستگاه های استان باید با سامانه دولت همراه ارتباط داشته و گام های مثبت و موثری برای ایجاد این امکانات در استان بردارند.
وی با بیان اینکه دستگاه های مسئول باید حمایت و نظارت حداکثری در رابطه با نهادینه سازی دولت الکترونیک در استان قم داشته باشند، تصریح کرد: با تلاش و انگیزه بیشتر دستگاه های اجرایی، می توانیم به زودی شاهد استقرار شهر هوشمند در قم باشیم.
در این جلسه که با حضور رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان استانی در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، تفاهم نامه توسعه دولت الکترونیک در استان با همکاری شرکت رایتل به امضا رسید.
8146 / 1175

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اقتصاد مقاومتی و نقش علم و فناری در تحقق آن