فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پخش «باران» در شب ولادت امام موسی کاظم (ع)


به گزارش خبرگزاری فارس، «باران» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن سیما است که قرار است در شب ولادت امام موسی کاظم (ع) با حضور کارشناس مذهبی به صورت زنده و مستقیم از ساعت 20 به روی آنتن این شبکه رود.

آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مهمان برنامه باران است که با اجرای سید محمد رضا طباطبایی به بررسی زندگی و سیره امام موسی کاظم (ع) خواهند پرداخت.

«باران» پنجشنبه شب نیز با حضور علیرضا بکایی به عنوان پژوهشگر حوزه ادعیه و کارشناس دینی به شرح آداب زیارت اربعین می‌پردازد که ساعت 21:30 به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

«باران» به تهیه کنندگی میثم ریاحی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن سیما است که در شبهای مناسبت‌های مذهبی و پنجشنبه‌ها از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
ورده و ریحانه / ولادت امام موسی کاظم(ع)