ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آخرين اخبار از مراسم چهلم هادي نوروزي


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 14:44

آخرين اخبار از مراسم چهلم هادي نوروزي

کاپ/ چهره هاي سرشناس و هواداران فوتبال براي حضور در مراسم چهلمين روز درگذشت هادي نوروزي عازم بابل خواهند شد. مراسم چهلمين روز درگذشت هادي نوروزي از ساعت 2 تا 5 عصر فردا بر سر مزار در روستاي کپور چال برگزار مي شود. خانواده نوروزي به منظور برقراري نظم و امنيت و هرچه بهتر برگزار شدن مراسم جلساتي را با فرمانداري داشته و قرار است فرمانداري و نيروي انتظامي، شهرداري و ديگر مسوولان شهرستان بابل در اين مراسم اقداماتي را انجام دهند. اهالي روستاي کپورچال نيز از سه روز پيش تاکنون با همت عالي به خانواده نوروزي براي خوب برگزار شدن اين مراسم کمک مي کنند. با توجه به ازدحام جمعيت بسيار زياد در مراسم تشييع و شب هفتم تمهيداتي درست شده تا اين مراسم با نظم بهتري برگزار شود در مراسم روز هفتم هادي نوروزي 15هزار نفر در روستاي کپورچال حضور يافته بودند. حالا نيز بسياري از اهالي فوتبال در تدارک سفر به کپورچال هستند بازيکنان و مربيان باشگاه مشوقين پرسپوليس و بسياري از هواداران آماده به سفر به کپورچال هستند. برخي از اعضاي تيم و باشگاه استقلال نيز آمادگي خود را براي سفر به کپورچال را نيز اعلام داشتند.
پيشکسوتان پرسپوليس صبح فردا با يک اتوبوس عازم شهرستان بابل مي شوند. بسياري از مردم شهرهاي مازندران و گيلان نيز اعلام کردند در اين مراسم شرکت مي کنند. بازيکنان پرسپوليس امشب به تهران باز مي گردند و بسياري از آنها فردا راهي بابل مي شوند. برخي از بازيکنان پرسپوليس به همراه خانواده در مراسم چهلمين روز درگذشت کاپيتان فقيد پرسپوليس شرکت مي کنند. برخي بازيکنان استقلال نيز هماهنگي هايي با مظلومي انجام دادند تا بتوانند در اين مراسم شرکت کنند. بسياري از هم بازيان هادي نوروزي در ديگر تيم هاي ليگ برتري بازي مي کنند نيز قصد سفر به کپورچال را دارند. اعضاي تيم نفت تهران و مديران باشگاه نيز برنامه ريزي هايي انجام دادند تا بتوانند در اين مراسم حضور يابند.
مهدي تاج ، غلامرضا پيروان و محمدرضا ساکت و برخي از مديران و پرسنل سازمان ليگ قصد دارند در مراسم چهلمين روز درگذشت هادي نوروزي شرکت کنند. علي اکبر طاهري مديرعامل باشگاه پرسپوليس همراه معاونينش در اين مراسم حضور خواهد يافت. رويانيان، امير عابديني از سفر به کپورچال خبر مي دهند. علي پروين سرمربي سابق پرسپوليس قصد دارد به اتفاق پسرش محمد پروين بر سر مزار شاگرد قديمي اش حاضر شود. احمدرضا عابدزاده به طور حتم در مراسم چهلمين درگذشت نوروزي شرکت مي کند. از فدراسيون فوتبال نيز خبر مي رسد علي کفاشيان در تدارک سفر به کپورچال است و مي خواهد برخي برنامه هاي کاري خود را لغو کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مراسم چهلم مرتضی پاشایی