سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته شدن رهبر جیش‌الاسلام در یک حمله هوایی در سوریه


خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در سوریه از کشته شدن رهبر گروه افراط‌گرای موسوم به جیش‌الاسلام در یک حمله هوایی در غوطه دمشق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابعی در غوطه دمشق از کشته شدن زهران علوش در جریان یک حمله هوایی خبر داده است.

بر اساس این گزارش، کشته شدن علوش در یک حمله هوایی به مقر گروه جیش‌الاسلام صورت گرفته است.

برخی از رسانه‌های محلی سوریه گزارش دادند که این حمله هوایی توسط نیروهای هوایی روس انجام شده اما در عین حال تاکنون وزارت دفاع روسیه این مساله را تایید نکرده است.

در عین حال شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داده که کشته شدن این رهبر گروه جیش‌الاسلام در حمله هوایی نیروهای سوری صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تلویزیون دولتی سوریه نیز در گزارشی اعلام کرد که رهبر گروه جیش الاسلام در پی حمله هوایی ارتش سوریه روی داده است.

شبکه خبری بی.بی.سی نیز به نقل از "فعالان سوری" گزارش داد که زهران علوش در یک حمله هوایی کشته شده است.

شبکه العربیه از قول فعالان سوری گفته است که علاوه بر زهران علوش، جانشین او و سخنگوی گروه جیش الاسلام هم در این حمله کشته شده‌اند.

همچنین خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از گروه‌های مخالف سوری گزارش داد که که زهران علوش در حمله‌ای به مقر فرماندهی جیش‌ الاسلام کشته شد که در یکی از محله‌های دمشق که تحت کنترل شورشیان است قرار دارد.

از سوی دیگر، گروه دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرده در این حمله هوایی چندین نفر از رهبران گروه جیش الاسلام کشته شده‌اند اما سرنوشت زهران علوش هنوز روشن نیست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کشته شدن 30 داعشی در حمله هوایی موصل-عراق-سوریه