سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چگونه با بودجه‌ای اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟


کتاب «جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز، چگونه با بودجه‌ای اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟» توسط انتشارات بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخای، همزمان با آغاز بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب «جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز، چگونه با بودجه‌ای اندك فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟» به نویسندگی جیسن جی توماریك (Jason J. Tomaric) و ترجمه‌ی لیدا كاووسی از سوی انتشارات بنیاد سینمایی فارابی انتشار یافت.

جیسن جی توماریك در معتبرترین مدارس فیلم‌سازی كه به دانشجویان یاد می‌دهند چطور باید فیلمی 20 میلیون دلاری بسازند. تدریس كرده است.

كتاب حاضر مجموعه‌ای از تجارب عملی، نكات و ترفندهایی است كه نویسنده طی سالیان زیاد آموخته است. وی در این كتاب می نویسد؛ وقتی این مطالب را می‌نوشتم، به چیزهایی فكر كردم كه دلم می‌خواست 10 سال پیش، زمانی كه تازه پا به این صنعت گذاشتم، از آن‌ها مطلع می‌شدم.

نیاز داشتم كسی كه عملاً فیلمی موفق را با بودجه‌ی اندك ساخته تجربیات خود را در اختیار من بگذارد. با در اختیار داشتن منابع، اطلاعات و رهنمودهای درست، می‌توان فیلمی عالی را با بودجه‌ی اندك ساخت. فقط باید بدانید كه از كجا باید آغاز كنید. خلاق، پی‌گیر و بلندپرواز باشید. بزرگ بیاندیشید و رویاهایتان را وارد زندگی‌تان كنید و با آن‌ها همراه شوید.

كتاب جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز، چگونه با بودجه‌ای اندك فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟» در 452 صفحه و با قیمت پشت جلد 27000 تومان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اندک اندک - شعر از مولانا - صدای شهرام ناظری