ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم ملی بوکس با 8 ورزشکار راهی چین شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس ایران دیشب (چهارشنبه) با هشت بوکسور به منظور حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک چین، تهران را به مقصد شهر «کیانان» چین ترک کرد.

پیش از این قرار بود تیم ایران با ترکیب کامل 10 نفره در این مسابقات حضور پیدا کند اما فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) طی نامه‌ای به فدراسیون‌های بوکس اعلام کرد که کشورها از اعزام بوکسورهایی که در آن وزن سهمیه کسب کرده‌اند، خودداری کنند و با توجه به کسب سهمیه المپیک در وزن 81 کیلوگرم انجام شده بود، مجید حاج عباسی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی از این اعزام بازماند.

همچنین امید احمدی صفا بوکسور وزن 49 کیلوگرم تیم ملی است که با توجه به اینکه سال گذشته در مسابقات رسمی دیگری (رزمی) شرکت کرده بود، فرصت حضور در رقابت‌های چین را نخواهد داشت.

به این ترتیب تیم ملی بوکس ایران با هشت بوکسور در مسابقات قاره ای کسب سهمیه المپیک چین حضور خواهد یافت.

اسامی بوکسورهای اعزامی به چین عبارت است از:

52کیلوگرم: پویا ناوی56 کیلوگرم: آرمین امجدیان60کیلوگرم: دانا اسماعیل‌زاده64کیلوگرم: اسماعیل ارمشی69 کیلوگرم: سجاد کاظم‌زاده75کیلوگرم: سجاد محرابی91کیلوگرم: سالار غلامیبه اضافه 91 کیلوگرم: مجید سپهوند

هدایت این تیم بر عهده علیرضا استکی خواهد بود و همایون امیری نیز به عنوان مربی یه چین اعزام می شود.

روح‌الله حسینی(نایب رییس)، علی دانشمندفرد (دبیر)، حسین نهرودی (مسئول کمیته فنی) و هادی مرتضایی (سرپرست امور بین‌الملل) نیز این تیم را در سفر به کیانان چین همراهی می‌کنند.

رقابت‌های انتخابی بوکس المپیک در سطح قاره آسیا از روز جمعه (ششم فروردین) به میزبانی شهر کیانان چین برگزار می‌شود. بوکس ایران تاکنون یک سهمیه المپیک (احسان روزبهانی) کسب کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // دوپینگ یکی از اعضای تیم ملی بوکس مانع رفتن تیم به مسابقات ؟‬‎