سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیح شهرداری منطقه 13درخصوص خودکشی یک کارمند زن


این منبع آگاه عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز تاسف از وقوع این حادثه افزود: دیروز سه شنبه 11 اسفند یکی از پرسنل شرکتی شهرداری این منطقه با مراجعه به محل کار خود واقع در مجتمع ورزشی کوثر پس از اتمام ساعت اداری، خود را از پنجره سرویس بهداشتی طبقه دوم ساختمان به خیابان پرت کرد.
وی با بیان اینکه ضربه ناشی از سقوط از بلندی منجر به فوت این زن نشده است، تصریح کرد: با حضور به موقع نگهبان ساختمان و نیروهای اورژانس، این فرد به بیمارستان منتقل شد.
این مقام مسئول شهرداری منطقه 13 پایتخت خاطرنشان کرد: براساس شواهد، این زن در بیمارستان به هوش بوده و طبق اظهار شاهدان و همسر وی پس از دو ساعت بستری شدن بر اثر ایست قلبی فوت کرده است.
وی با رد شایعات مطرح شده در رسانه ها مبنی بر اینکه دلیل خودکشی این زن اطلاع از اخراجش از شهرداری تهران بوده، تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت نداشته و تکذیب می شود.
این منبع آگاه یادآور شد: شهرداری منطقه 13 تهران در حال پیگیری برای روشن شدن تمامی ابعاد این اتفاق از مبادی قانونی است.
تهرام**2079**9353**1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسن ترین کارمند شهرداری ـ