سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کتاب «پرسش‌هایی در رابطه با شورای نگهبان» منتشر شد+ لینک دانلود


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، کمیته دانشجویی معیار کتاب «پرسش‌هایی در رابطه با شورای نگهبان» را منتشر کرد.

وحید زارع سخنگوی کمیته دانشجویی معیار گفت: نهاد شورای نگهبان قانون اساسی در کشور ما از جمله مهم‌ترین نهادها و سازوکارهای پیش بینی شده در قانون اساسی است که نقش محوری در مراقبت از آراء عمومی و همچنین عدم انحراف قوانین، از اسلام  و قانون اساسی دارد. در عین حال با توجه به شبهات و سوالاتی که پیرامون این نهاد وجود دارد و علاوه بر آن، سعی دشمنان در القای شبهات در این موضوع، لزوم تبیین منطق این سازوکار، بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: به همین منظور کمیته دانشجویی معیار کتابی تحت عنوان پرسش‌های در رابطه با شورای نگهبان که محصول کارگروه تولید محتوای این کمیته است را مهیا کرد.

این کتاب، در راستای روشن‌تر و منطقی‌تر شدن پاسخ‌ها به سوالات و شبهات رایج در زمینه وظایف، کارکردها و سایر مسائل مربوط به شورای نگهبان تلاش کرده است.

برای دریافت فایل این کتاب اینجا را کلیک کنید.
 
انتهای پیام/

http://fna.ir/2AE4V


ویدیو مرتبط :
بازی ایرانی سبقت منتشر گردید، لینک دانلود در بازار آندروید !