سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان


جزئیات ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیانفارس/ ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود و این دوره نیز از اول اسفند 1394 شروع شده و تا 20 شهریور 1395 طی دو مرحله برگزار می‏‌‌شود.

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود و تا ۲۶ بهمن ادامه دارد.

مدارک ثبت‌نام شامل «معرفی‏‌نامه از اداره کل آموزش و پرورش استان پیش‎بینی شده برای خدمت»، «تصویر معرفی‌نامه از ستاد شاهد و ایثارگر برای افراد دارای سهمیه ایثارگری»، «تصویر معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (ویژه معلولین)»، «اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن»، «اصل و تصویر کارت ملی»، «چهار قطعه عکس جدید تمام رخ 4*3»، «تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی ارائه شده در زمان ثبت‏‌نام برای آزمون استخدامی پیمانی»، «اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان» و «رسید پرداخت شهریه دوره (که نحوه و مقدار آن در اطلاعیه بعدی اعلام می‎شود)» است.

دوره آموزشی از اول اسفند 1394 آغاز شده و تا 20 شهریور 1395 طی دو مرحله برگزار می‏‌‌شود؛ هر مرحله طی 10 هفته تنظیم شده که 8 هفته آموزش، یک هفته کلاس‌های جبرانی و آمادگی امتحان و یک هفته امتحان خواهد بود؛ در پایان 20 هفته مذکور، 2 هفته به فعالیت های فرهنگی اختصاص می‏‌یابد و سپس آزمون پایانی به منظور بررسی میزان کسب مهارت‎های معلمی برگزار می‏‌شود.

برنامه دوره‌ آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان:


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
حاجی بابایی: دانشگاه فرهنگیان، قلب آموزش و پرورش کشور