دیدار مخاطبان با عوامل «احتمال باران اسیدی» در پردیس کوروش


  X  

دیدار مخاطبان با عوامل «احتمال باران اسیدی» در پردیس کوروش

فارس/ عوامل فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» با مردم به تماشای این فیلم سینمایی نشستند.
بهتاش صناعی ها کارگردان، شمس لنگرودی و مریم مقدم بازیگران این فیلم سینمایی شامگاه روز گذشته با حضور در پردیس سینمایی کورش به تماشای «احتمال باران اسیدی» و دیدار با مخاطبان نشستند.
در این اکران مردمی که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت، بهتاش صناعی ها ضمن تشکر از مخاطبینی که به تماشای این فیلم نشسته بودند، گفت: با توجه به اینکه احتمال باران اسیدی تبلیغات گسترده ای ندارد، بهترین تبلیغ برای اینگونه فیلم ها، تبلیغاتی است که از سوی مخاطبین به شکل کلامی صورت می گیرد. امیدواریم که از تماشای فیلم لذت برده باشید و آن را به اطرافیانتان توصیه بکنید.
در ادامه شمس لنگرودی و مریم مقدم نیز از تماشاگران تشکر کردند و با آنها به صحبت پرداختند. احتمال باران اسیدی از هجدهم آبان ماه در گروه هنر و تجربه به نمایش در آمده است.این فیلم سینمایی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.
احتمال باران اسیدی پیش از موفق شده بود جایزه نتپک جشنواره استرالیا، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره کلمبو و استعداد درخشان جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی را از آن خود بکند. این فیلم سینمایی همچنین در جشنواره هایی نظیر زوریخ و بمبئی و .. حضور داشته است.
شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام در احتمال باران اسیدی به ایفای نقش می پردازند و روح الله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان آن هستند.


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم احتمال باران اسیدی