سریال جدید داودمیرباقری در مسیر ساخت/ سردار مغول به نمایش‎خانگی می‎رود


داود میرباقری پس از ساخت سریال موفق مختارنامه از تلویزیون جدا شد و در شبكه نمایش خانگی به تولید آثار خود ادامه می دهد.

عصرایران - داود میرباقری، كارگردان باسابقه و كاربلد سینما و تلویزیون كه آثاری چون امام علی (ع) و مختارنامه را در كارنامه خود دارد این روزها مشغول پیش تولید سریال جدیدش در شبكه نمایش خانگی است.

سریال جدید او «ماه تی تی» نام دارد و داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود. این سریال مدتی پیش توانست مجوز ساخت بگیرد اما دلایل متعددی تولید آن را عقب انداخت تا این كه سرانجام در اسفندماه امسال پیش تولید این سریال آغاز شده و در سال 1395 فیلمبرداری و سپس عرضه خواهد شد.

نام بازیگرانی چون رضا عطاران، مهناز افشار، رضا کیانیان، مهران احمدی، حمیدرضا آذرنگ و... در این سریال بر سر زبان ها بود كه با تاخیر در روند تولید تركیب بازیگران این سریال مشخص نیست و باید در روزهای آتی منتظر اعلام این لیست بود.

میرباقری در حالی سراغ ساخت این سریال در شبكه نمایش خانگی می رود كه پیش از این تصمیم به ساخت سریال سلمان فارسی برای تلویزیون داشت كه به دلایل متعدد از جمله مباحث مالی پرونده آن مختومه اعلام شد. میرباقری پیش از این در اظهارنظری درباره مجموعه «سلمان فارسی» گفته بود: ساخت سلمان فارسی چهار برابر مختارنامه گستردگی دارد و کار سختی است. من به زندگی سلمان علاقمندم. او به من کمک کرد و در پاره‌ای اوقات از پرتاب‌ها و سقوط‌هایی نجاتم داد.

داود میرباقری كه با ساخت سریال امام علی و مختارنامه خاطرات خوبی در ذهن مخاطبان و مردم ساخته است پس از مختارنامه دیگر برای صداوسیما برنامه ای نساخته است و با ساخت سریال دندون طلا در شبكه نمایش خانگی مشغول بود و حال هم درگیر ماه تی تی می شود تا زمان بازگشتش به تلویزیون طولانی تر شود.

با موفقیت كم نظیر سریال شهرزاد در شبكه نمایش خانگی به نظر می رسد شاهد تولید آثار بیشتری در این عرصه در آینده باشیم.


ویدیو مرتبط :
سریال در مسیر زاینده رود