سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از فردا چهارشنبه 14 بهمن ماه آغاز می‌شود و در روز سه‌شنبه 20 بهمن ماه پایان می‌یابد.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت‌نام برای پذیرش در این دوره‌ها از امروز سه‌شنبه 13 بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گفته توکلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز از فردا چهارشنبه 14 بهمن همزمان با آغاز ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4ULDYI


ویدیو مرتبط :
دانشگاه جامع علمی کاربردی پارس آباد 1