سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیراندازی در تشییع جنازه 7مصدوم برجای گذاشت


تیراندازی در تشییع جنازه 7مصدوم برجای گذاشتخبرآنلاین/ تیراندازی در مراسم تشییع جنازه جوانی درمنطقه دشتروم و اصابت تیرهوایی به شبکه برق ،منجر به قطع کابل انتقال برق و سقوط کابل بر روی تعدادی از
عصر امروز تیر اندازی در مراسم تشییع جنازه باعث مصدوم شدن هفت تن از شهروندان بویراحمدی در یکی از روستاهای توابع شهرستان شد.

به گزارش خبرآنلاین تیراندازی در مراسم تشییع جنازه جوانی درمنطقه دشتروم و اصابت تیرهوایی به شبکه برق ،منجر به قطع کابل انتقال برق و سقوط کابل بر روی تعدادی از حاضران درمراسم تشییع شد.
براساس این گزارش تعداد سه نفر ازمصدومان به بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج وچهارنفر به بیمارستان شهیدبهشتی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ضمن تایید مصدومیت 7نفر دراین مراسم ،با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدومان درحال حاضر رضایت بخش گزارش شده است،ازتلاش پلیس با هماهنگی مقام قضایی برای برخورد با عامل یا عاملان تیراندازی دراین مراسم خبرداد.
سرهنگ علی شیر ظهرایی یادآورشد:پلیس با دارندگان سلاح های مجاز و غیر مجاز که درمراسمات اقدام به تیراندازی می کنند بشدت برخورد می کند.
این مقام انتظامی اضافه کرد :پلیس با کسانیکه امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند و مسبب بروز چنین حوادث تلخی هستندمماشات نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تاکید کرد:تلاش برای ریشه کن کردن رسم ناپسند شلیک تیر هوایی در مراسمات شادی و شیون ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد:چنین رسومی با همکاری مردم خصوصا صاحبان مراسمات زودتر به نتیجه خواهد رسید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
این میدان، یک قربانی دیگر برجای گذاشت